Probleem bij opstarten, foutcode (logfile): C:\windows\system32\logfiles\srt\srttrail

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerman23

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2013
Berichten
63
Hoi, mijn naam is Aaron.

Ik heb laatst een factory reset gedaan op mijn computer. Elke keer na het inloggen kreeg ik een crash met het blauwe Windowsscherm (met zo'n droevige smiley, zie bijlage).
Ik heb wat tutorials gekeken en wat dingen veranderd in command promt (cmd) via het troubleshoot screen van Windows. Elke keer als ik mijn computer opstart krijg ik deze error (zie andere bijlage).
Als ik nu een factory reset probeer te doen, dan krijg ik deze error (zie bijlage met foto 'reset this pc' scherm).

Als iemand mij zou kunnen helpen, dan zou ik dat zeer op prijs stellen. Ik kan op dit moment mijn computer niet meer gebruiken.

Met vriendelijke groet,
Aaron
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2018-11-03 at 18.36.21.jpeg
    WhatsApp Image 2018-11-03 at 18.36.21.jpeg
    79,9 KB · Weergaven: 54
  • WhatsApp Image 2018-11-03 at 18.40.19.jpeg
    WhatsApp Image 2018-11-03 at 18.40.19.jpeg
    55,3 KB · Weergaven: 49
  • WhatsApp Image 2018-11-03 at 18.36.43.jpeg
    WhatsApp Image 2018-11-03 at 18.36.43.jpeg
    95,4 KB · Weergaven: 51
Dit kan heel erg veel oorzaken hebben. Een kapot stukje hardware. Een corrupt installatiebestand. Fouten op de harddisk etc.
Heb je het al geprobeerd zonder software van de fabrikant? Dus een compleet andere windows versie? Dat zou mijn aanrader zijn.
 
Mmm... je hebt wat dingen veranderd in de command-prompt? Beetje vaag. Wat soms kan helpen is, dat je de PC uitschakelt en dan de voedingskabel lostrekt. Wacht 10 seconden, stop de voedingskabel weer in je PC en start op. (Ik begrijp dat je geen USB-stick hebt gemaakt met het Windows startup programma?) In ieder geval, wellicht helpt het. Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan