Probleem bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Retuobak

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2007
Hallo,

Ik heb een probleem, bij het opstraten krijg ik de volgende 3 foutmeldingen:

Kan het bestand "C:\\Users\Ruben, dat in het register staat vermeld, niet laden of starten. Controleer of dit bestand bestaat op uw computer of verwijder de verwijzing naar dit bestand uit het register.

Kan het bestand van, dat in het register staat vermeld, niet laden of starten. Controleer of dit bestand bestaat op uw computer of verwijder de verwijzing naar dit bestand uit het register.

Kan het bestand Velzen\AppData\Roaming\Adobe\Manager.exe", dat in het register staat vermeld, niet laden of starten. Controleer of dit bestand bestaat op uw computer of verwijder de verwijzing naar dit bestand uit het register.

Iemand enig idee? Alvast bedankt!

Groetjes!

en je hebt Vista als besturingsysteem.....zo ja welke versie?
wat heb je gedaan voordat je deze meldingen kreeg.
wat gebruik je aan virus bescherming en wat aan spyware bescherming.

Heb een systeemherstel uitgevoerd, het probleem is nu even opgelost..
Mocht het probleem terug komen zal ik het bovenstaande proberen..

Zoniet, dan zal ik de vraag als opgelost beschouwen!

Bedankt!

Het eerder aangegeven probleem is vanzelf opgelost, heb nu echter iets nieuws bij het opstarten..

Na het opstarten worden drie vensters met de titel "Google End User License Agreement", geen idee waarom die dit opent.. Of waar het bij hoort..

Enig ideee?

Nogmaals bedankt!

Het eerder aangegeven probleem is vanzelf opgelost, heb nu echter iets nieuws bij het opstarten..

Na het opstarten worden drie vensters met de titel "Google End User License Agreement", geen idee waarom die dit opent.. Of waar het bij hoort..

Enig ideee?

Nogmaals bedankt!
Ik denk malware.

Je zou een uitgebreide scan kunnen doen met:
Superantispyware en
Malwarebytes.

(wel eerst updaten).

Als die meldingen blijven komen, kun je overwegen om een Hijackthis-forum te bezoeken.
Zie de bovenstaande post van sims.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan