kastje-muur-verhaal dus. Ik weet niet hoe lang het al duurt, maar even een paar dagen afwachten. Opschrijven wat wanner gebeurd is, wanneer je met wie gebeld hebt, waarover en wat ze je beloofd hebben.
Als het echt te lang duurt kan je een aangetekende brief sturen aan Tele2 (niet KPN, daar heb je immers niet direct mee te maken. Dit is een probleem van Tele2. Zij moeten maar zorgen dat ze KPN zo gek krijgen het probleem op te lossen), waarin je eist dat het probleem binnen redelijke termijn (4 weken) wordt opgelost, anders ontbinding contract zonder financiele verplichtingen.
De oplossing: Casema. Ben daar buitengewoon tevreden over. Had bij aanmelding wat bijzondere wensen, bleek allemaal geen enkel probleem en alles is buitengewoon goed en snel opgelost. Vorige week 's middags opeens modem dood. Helpdesk gebeld, geen wachttijd, gewoon direct te woord gestaan, probleem uitgelegd, volgende dag 's morgens vriendelijke monteur met nieuw modem. Helemaal gratis& voor niks. Binnen 24 uur geregeld. CASEMA ROCKS!:thumb:
Oh... en nog wat anders:
misschien word ik oud (30?), en is dit nieuwe turbo-taal, maar.... zowel zinsbouw als grammatica kunnen wel iets beter....