• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

probleem bij uitlezen xls bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

666joe666

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2005
Wanner ik een xls bestand wil openen krijg ik vaak de melding "kan geen toegang krijgen tot bestand.xls het bestand is mogelijk beschadigd of staat op server die niet reageert. Het kan ook zijn dat het bestand een alleen lezen bestand is.

Echter staat het bestand lokaal op mijn pc en zijn dit geen aleen lezen bestanden.
Weet iemand aan wat dit zou kunnen liggen.

Enkele gedachten: Staan er meer versies op je pc? Is er een goede koppeling tussen xls en Excel? Is het bestand met een andere versie gemaakt? Is je schijf bezig door zijn hoeven te gaan? Is het bestand door onbekende oorzaak beschadigd? Is Excel door onbekende oorzaak beschadigd?

Ik heb het bestand al terug opnieuw op mijn pc gezet en hij blijft dit zeggen. vroeger had hij er geen problemen mee.
Ik ben nu een herstel aan het uitvoeren van mijn excel. Ik hou jullie op de hoogte.

Het is waarschijnlijk een niet gewenste, slecht geprogrammeerde addin.

Code:
sub M_snb()
    For Each it In AddIns
        it.Installed = False
    Next
End Sub

Het probleem is opgelost was een probleem met men disk heb een chkdsk uitgevoerd en nu werkt hij weer normaal.
Toch bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan