probleem bij uninstall software

Status
Niet open voor verdere reacties.

studiobart

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2003
Als ik een bep software wil installeren, dan checkt hij eerst eerdere installaties van die software, en dan zegt hij dat hij een vorige versie gevonden heeft en dat ik die eerst moet verwijderen!
Als ik dan naar configuratiescherm ga, dan voor software kies en dan het programma wil verwijderen, dan geeft hij volgende boodschap weer:

zie bijlage

wat moet ik nu doen? Want die vorige versie moet er echt af!wie kan mij helpen!

thxs,

studiobart
attachment.php

Bijlagen

• fout bij uninstall.jpg
    fout bij uninstall.jpg
    21 KB · Weergaven: 156
Het is de bedoeling dat je naar de map gaat waar de install met die msi instaat. Als je die niet op de schijf hebt zul je'm er eerst op moeten zetten. Of je browst naar de cd of cdrw. Ik had het laatst met Norton ook.
Het gaat om die msi.

maar die .msi die ik nodig heb om die uninstall te doen vind ik nergens meer terug! De vorige versie was een demo die er al lang opstond en ik kan die .msi niet meer terugvinden!
Wat moet ik nu doen? Hoe kan ik aan die .msi raken zodat ik die uninstall kan doen?

Wie kan mij helpen? mogelijk oplossingen?
thxs

Je zou het register in kunnen gaan.
Exporteer/sla op het register voor de zekerheid op een plek die je zeker terug kunt vinden.
Ga nu zoeken op de naam van het progje. Eventueel als het nog een firmanaam heeft zoek je daar ook op.

Kijk ook bij common files (verkenner) of daar iets zit.

Als je een cleaner hebt zoals Norton Systemworks of iets als een registercleaner dan laat je die de nog resterende restjes opruimen.

Als het goed is kom er een moment dat software dan zegt: Blijkbaar is alles al verwijderd, wilt u dat deze vermelding weggehaald wordt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan