probleem BIOS Acer Aspire 9502 WSMi

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoopsiepops

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 sep 2006
Hallo,

Ik zit met een groot probleem. Ik heb onlangs een Acer Aspire 9502 WSMi gekocht, geformatteerd en al. Nu had ik problemen met het terug instellen van de fabrieksinstellingen, maar dat is ondertussen opgelost. Nu, ik probeerde een internet-verbinding te maken, maar ik moest daarvoor telkens mijn modem herinitialiseren. Ik had ook even problemen met mijn vaste pc, en ik zorgde er eerst voor dat dat in orde was. Ondertussen bleef mijn laptop de hele tijd aanstaan, en schakelde hij zichzelf uit. Toen ik hem opnieuw opstartte, kon ik mijn BIOS niet meer in! Ik kon ook geen andere boot gebruiken dan mijn harde schijf, waarbij ik altijd de melding "NTLDR is missing" krijg. Ik kan dus compleet niet meer in mijn laptop, en ik heb deze dringend nodig voor school! :( Weet er iemand wat ik moet doen om dit weer in orde te krijgen?

Dank,

hoopsiepops

Nee, ik heb die pagina al bekeken. het probleem is dat ik niet meer in mijn bios geraak.

Ja NTloader is missing, je hebt dus je partitie volledige verwijdert gehad.
Ook de verborgen partitie van Acer.
Dit had je dus niet mogen doen!!!
Daar staat namelijk de bootsector van de harde schijf en partitiegegevens.
Nu werken je recovery cd/dvd's niet meer.

De makkelijkste manier als je geen tools hebt is een XP versie installeren met een bootable cd-rom. Als die erop staat kan je je recovery CD/DVD'gebruiken.

Ja NTloader is missing, je hebt dus je partitie volledige verwijdert gehad.
Ook de verborgen partitie van Acer.
Dit had je dus niet mogen doen!!!
Daar staat namelijk de bootsector van de harde schijf en partitiegegevens.
Nu werken je recovery cd/dvd's niet meer.

De makkelijkste manier als je geen tools hebt is een XP versie installeren met een bootable cd-rom. Als die erop staat kan je je recovery CD/DVD'gebruiken.
Kijk de volgende keer even naar de datum van een topic. Het heeft geen zin een reactie te plaatsen in een topic van 2006.

Daarom sluit ik deze nu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan