Probleem buitenlandse websites

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mellen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 okt 2009
Hallo allemaal,
Sinds een tijdje heb ik problemen met het bezoeken van buitenlandse webpagina's.
Als ik deze bezoek komt er onderaan in beeld een wit balke tevoorschijn die bij elke muisklik die ik maak groter en groter wordt. Uiteindelijk zie ik helemaal niets meer en is mijn scherm helemaal wit. Hij eet als ware mijn webpagina op.. Bij NL sites heb ik dit probleem niet.
Ik heb zelf al een virusscan uitgevoerd maar hier kwam niets uit...
Kan iemand mij aub helpen want dit is heel irritant!

Alvast bedankt.:)

Windows XP
laptop Compaq Presario

Klinkt als een of andere irritante pop-up venster. Heb je een adres zodat we zelf
kunnen zien wat je bedoeld ?

Ik denk niet dat het een pop up is.. Maar hieronder een willekeurige llink van een site die ik regelmatig bezoek. Waarschijnlijk hebben jullie er geen last van als je hem opent. Bij mij is die nu dan al gedeeltelijk wit.

Kun je ook print screens versturen? Dan kunnen jullie het zien..

http://www.wer-kennt-wen.de/logout/success/

Laatst bewerkt:
nee, ik heb er geen last van. heb je de check op virussen etc al gedaan?
ja je kan een printscreen bijvoegen:je kan hem op een website uploaden en de link hier plaatsen, maar je kan ook de foto als bijlage bij je post plaatsen, die doe je door op het paperklipje te klikken, netzoals bij bijv. je email.

Ik heb de totale virusscan uitgevoerd maar er is niets uitgekomen...

Ik heb er een kleine foto bijgevoegd als bijlage zodat jullie het probleem kunnen zien. De witte balk wordt dan dus bij elke klik groter en groter totdat het hele scherm uiteindleijk wit is..
Ik hoop echt dat iemand me verder kan helpen!

Bijlagen

• CIMG2831-2.jpg
    CIMG2831-2.jpg
    103,4 KB · Weergaven: 36
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan