Probleem canon powershot A70,display

Status
Niet open voor verdere reacties.

joeyschrama

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2007
Bij het aanzetten van mijn A70, krijg ik alleen flitsende en paarse lijnen te zien, maar geen beeld.Wie kan mij hierin advies geven?
De camera is 3 jaar oud.
Foto's die al eerder zijn genomen, zijn wel normaal te bekijken vanaf mijn geheugenkaart.
Bedankt voor jullie reactie!

begin van het einde.
ik praat uit ervaring.

De camera aan/uit zetten, batterijen eruit etc wil wel eens helpen.
Zodra je foutmelding E18 krijg kan je een nieuwe kopen.

Ik heb hier een soortgelijk probleem met de A70, alleen geeft het beeld niet paarse lijnen maar is het zo goed als helemaal zwart... hij kan wel foto's nemen maar die zijn dus ook zwart... eerder gemaakte foto's bekijken is geen probleem... heb hem opengeschroefd maar ziet er allemaal goed uit...

**zelf denk ik dat de beelsensor, of iets uit hetzelfde circuit, kapot is**
maar het wachten is op iemand die ervaring heeft met dit specifieke probleem....

IK BEN VERDER GAN ZOEKEN OP INTERNET EN KWAM DIT ARTIKEL TEGEN..
http://tweakers.net/nieuws/39296/Fuji-Canon-en-Sony-melden-problemen-met-CCDs-update.html

Laatst bewerkt:
CCD Chip

Ik heb hier een soortgelijk probleem met de A70, alleen geeft het beeld niet paarse lijnen maar is het zo goed als helemaal zwart... hij kan wel foto's nemen maar die zijn dus ook zwart... eerder gemaakte foto's bekijken is geen probleem... heb hem opengeschroefd maar ziet er allemaal goed uit...

**zelf denk ik dat de beelsensor, of iets uit hetzelfde circuit, kapot is**
maar het wachten is op iemand die ervaring heeft met dit specifieke probleem....

IK BEN VERDER GAN ZOEKEN OP INTERNET EN KWAM DIT ARTIKEL TEGEN..
http://tweakers.net/nieuws/39296/Fuji-Canon-en-Sony-melden-problemen-met-CCDs-update.html[/QUOTE

Bedankt voor je reactie, even met Canon gemaild, en ik kan het toestel ter rep aanbieden, en als het dan inderdaad de chip betreft wordt de reparatie gratis verricht.

A70 gratis gerepareerd, 3 jaar oud!

Bij het aanzetten van mijn A70, krijg ik alleen flitsende en paarse lijnen te zien, maar geen beeld.Wie kan mij hierin advies geven?
De camera is 3 jaar oud.
Foto's die al eerder zijn genomen, zijn wel normaal te bekijken vanaf mijn geheugenkaart.
Bedankt voor jullie reactie!

LET OP!!.Ik heb de camera ter rep aangeboden bij Canon ( Electronic Trading Benelux)
Het euvel was de soldering vd CCD, waar bij Canon gratis gerepareerd wordt.
Alles is netjes gerepareerd en de chip vervangen, dit alles zonder kosten.
Het kostte mij alleen de verzendkosten ad 8,50 euro!

Prima service , bedankt Canon!

begin van het einde.
ik praat uit ervaring.

De camera aan/uit zetten, batterijen eruit etc wil wel eens helpen.
Zodra je foutmelding E18 krijg kan je een nieuwe kopen.

Hoi, zie mijn andere vraag, contact opnemen met Canon en via de repair portal van ETB is de complete reparatie te volgen.
GEHEEL GRATIS GEREPAREERD!
groeten van Jos

Nog steeds een gratis reparatie canon powershot a70

Na helpmijn gelezen te hebben over de Canon heb ik 4 toetstellen met hetzelfde probleem aan Rosendaal aangeboden . GRATIS GEPAREERD.

DANK U CANON REPARATIESERVICE EN DANK U HELP MIJ

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan