Probleem Crysis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jake99

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 feb 2008
Berichten
4
Ik heb een probleem met de game Crysis. Elkekeer als ik de game installeer gaat de computer tijdens de instalatie meteen over op 'copying files' en als de instalatie klaar is staat de game wel bij program files maar niet onder het 'programma's' mapje bij start en er komt geen snelkoppeling. Hij wordt dus eigenlijk half geinstaleerd. Ik kan de game nu wel spelen maar alleen met alle settings op low, terwijl mijn computer makkelijk hogere settings zou moeten aankunnen. Ik heb een Intel Core 2 quad processor een Nvidea Gforce 8600, 2 gig ram geheugen en ik gebruik Vista. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft want ik vind het zonde dat ik de game alleen op hele lage setiings kan spelen.
 
Laatst bewerkt:
Wanneer je de game wel kunt spelen maar alleen met lage settings, dan is de game echt COMPLEET geinstalleerd en NIET half...
 
ik heb ook een 8600, en dit spel met vista geprobeerd. Ik weet nog dat ik problemen had met het installeren van Crysis, maar kon het 'gewoon' spelen, totdat ik settings hoger ging zetten, bijvoorbeeld textures op med, werd alles wit :shocked:

met nog wat andere redenen heb ik Vista eraf gehaald, en ben weer terug gegaan naar het oude vertrouwde XP gegaan. Nu kan ik spelen met de helft op medium en de helft op high. Nogal een verschil dus..

Hoe dit verder in elkaar steekt, geen idee, maar totdat ze vista fatsoenlijk gefixed hebben blijf ik lekker bij XP! :D
 
ik heb ook een 8600, en dit spel met vista geprobeerd. Ik weet nog dat ik problemen had met het installeren van Crysis, maar kon het 'gewoon' spelen, totdat ik settings hoger ging zetten, bijvoorbeeld textures op med, werd alles wit :shocked:

met nog wat andere redenen heb ik Vista eraf gehaald, en ben weer terug gegaan naar het oude vertrouwde XP gegaan. Nu kan ik spelen met de helft op medium en de helft op high. Nogal een verschil dus..

Hoe dit verder in elkaar steekt, geen idee, maar totdat ze vista fatsoenlijk gefixed hebben blijf ik lekker bij XP! :D

Dat komt waarschijnlijk omdat je voor vista meer werkgeheugen nodig hebt om de spel te kunnen spelen.
 
Dus ik heb meer dan 2gig ram nodig omdat ik op vista speel? En hoe kan het dat de game niet onder programmas komt
 
Crysis heeft onder vista 1,5 gig geheugen nodig.

En heb je wel gekeken onder programma's of er een map Electronic Arts staat? Daar staat Crysis namelijk tussen (normaal gesproken)
 
ja daar staat ie maar normaal komt een game ook bij programmas en bij de instalatie gaat de cpu meteen over op copying files, wat volgens mij niet klopt. En is het waar dat ik met een gforce 8600 en 2gb ram niet eens de game op medium spelen?
 
dit had ik ook met vista
Dat hij niet bij programma`s staat of op het bureablad ik ben gewoon in de map naar de opstarten gezocht en die een snelkoppeling op me bureablad gezet:thumb:
 
dat zuigt wel bij de systeemeisen staat dat een gforce6800 genoeg is dus leek het me wel dat je met een 8600 iig op medium kan spelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan