Probleem deinstallatie Corel Paint Shop Pro X

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaapjuh

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2007
Ik heb de 'trial' versie gedownload en daarna ook weer gedeinstalleerd, maar elke keer als ik Windows opstart komt er nu een popup dat ie bezig is met een installatie, en daarna moet ik de CD voor PSPX erin doen. Dit is heel irritant want de map is al van mijn computer maar bij 'programma's' staat hij nog steeds. Kan iemand mij helpen hoe ik hem volledig van mijn PC krijg?

Alvast bedankt!!!
Jaap

Welkom op Helpmij.

Je hebt dus alleen de map verwijderd en niet het programma op de juiste manier onder Start --> Configuratiescherm --> Software?

Probeer dan de restjes eens op te ruimen met Ccleaner, en vergeet het register niet.

hoi,
Je kan ook de trail opnieuw downloaden en installeren en dan via configuratiescherm/ software weer verwijderen.
Dan is het probleem ook opgelost.

Thx!

hoi,
Je kan ook de trail opnieuw downloaden en installeren en dan via configuratiescherm/ software weer verwijderen.
Dan is het probleem ook opgelost.

Luuk super bedankt, ga het meteen proberen, thanks!!:thumb:
Jaapp

Probleem

Luuk super bedankt, ga het meteen proberen, thanks!!:thumb:
Jaapp

Maar die kan dus niet installeren omdat hij zegt 'dat er al een andere versie is'. En steeds als ik dus probeer PSPX te deinstalleren krijg ik te zien dat ik de CD erin moet doen en de bron niet vindbaar is.. Help!

Alvast bedankt,
Jaap

Had je Ccleaner nog geprobeer, of zal ik in het vervolg maar niet meer reageren?

Had je Ccleaner nog geprobeer, of zal ik in het vervolg maar niet meer reageren?

Bedankt voor je reactie,

maar helaas ja die heb ik gedownload en toen gaf ie aan 'dat er al een versie op het systeem stond'. En uninstallen met CCleaner en ander progs werkt ook niet omdat hij officieel 'niet meer op mijn systeem staat'.

Had je met Ccleaner ook het register opgeschoond, grote kans dat daar het probleem ligt.
Nog een leuke handleiding.

Bij waarde verwijderen krijg ik 'cannot delete MSI installer'.. bedankt voor je hulp!! maar weet je wat ik hier mee moet?

De (un)installer staat namelijk ook niet meer op m'n pc,

Jaap

Deze hoef je niet te verwijderen, je hebt'm zelfs nodig in windows en is met de autoupdate binnen te halen.
Je kunt'm ook handmatig downloaden.
Hoe ben je deze kwijt geraakt als ik vragen mag?

Deze hoef je niet te verwijderen, je hebt'm zelfs nodig in windows en is met de autoupdate binnen te halen.
Je kunt'm ook handmatig downloaden.
Hoe ben je deze kwijt geraakt als ik vragen mag?

:( --> 'u hoeft deze update niet te download omdat u al een nieuwere versie bezit'...
kun je me nog helpen? Thx!!

Heb je misschien windows met de hand opgeruimt, de software wel bezitten maar niet kunnen runnen of verwijderen is niet normaal.

Heb je misschien windows met de hand opgeruimt, de software wel bezitten maar niet kunnen runnen of verwijderen is niet normaal.

T probleem is dat ik denk ik Corel PSPX een beetje met de hand heb verwijderd, had erg haast en daarom denk ik.. Toch raar dat hier niks tegen te doen valt!!

Hoi,
Heb je mijn laatste bericht ook doorgelezen?

Sorry ik dacht dat ik daar genoeg op had geregeageerd, maar het zit zo:
Ik heb deze computer een tijdje geleden gekocht via marktplaats en hij is dus 2e hands, en ik denk dat dit mijn eigen fout is. Ik heb dat met CCleaner geprobeerd, geprobeerd opnieuw te installeren maar nu weet ik het ook niet meer. Kun je windows niet vertellen dat hij niet meer moet proberen om het te (un)installeren? Dus gewoon zeggen dat hij het moet laten voor wat het is (een 'dead-zone' creeeren)??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan