• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

probleem denk ik

Status
Niet open voor verdere reacties.

paul.jacobs

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2004
=“gemiddeld: "&C37/C36&" dagen open"
Heb deze formule in een cel staan, hij werkt maar hoe krijg ik het voor elkaar dat de uitkomst niet meer dan 2 cijfers achter de komma heeft? Groeten Paul

2 Decimalen

Als je werkbalk 'opmaak' niet hebt ga je eerst bovenin naar 'beeld\werkbalken' en klik op 'opmaak'. Die werkbalk staat er nu. Ga vervolgens op je cel met die formule staan en klik op de knop 'minder decimalen' dat is een knop met boven in 2 nullen en daaronder een pijl naar rechts en nog een nul. Als je die knop niet ziet staan komt dat omdat deze bijna nooit gebruikt wordt. Klik dan op de pijltjes aan de rechterkant van deze werkbalk en dan zal die knop vanzelf te voorschijn komen.

MVG

Michael

Geplaatst door paul.jacobs
=“gemiddeld: "&C37/C36&" dagen open"
Heb deze formule in een cel staan, hij werkt maar hoe krijg ik het voor elkaar dat de uitkomst niet meer dan 2 cijfers achter de komma heeft? Groeten Paul

=“gemiddeld: "&afronden(C37/C36;2)&" dagen open

werkt wel met 2 decimalen, maar is het precies agerond een tiende (b.v 0,20 zet ie er 0,2 neer) rond ie het af op 1 decimaal, voor de rest gewoon 2 decimalen.

Groetjes,

Fred

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan