probleem downloaden grabbit

Status
Niet open voor verdere reacties.

mauzer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 okt 2006
ik zit met het volgende probleem
als ik download (met payserver) van grabbit dan zet grabbit mn downgeloaden files in het mapje articles !! onder vage bestandjes. hij zet wel de naam van de nieuwsgroep bij downloads maar er staat niks in.
maar nu komt het .. als ik mn files die ik download op de c schijf binnen laat komen ( dus in program files - grabbit - mapje download dan zet hij het wel in het goede mapje en kan ik het uitpakken.
maar als ik het verander bij preferences en op mn i - schijf een mapje aanmaak ( ivm meer ruimte )en dat verander bij preferences dan gooit hij alles in het mapje articles ( op de i schijf) onder vage bestandjes ??????
hij heeft het wel een tijdje gedaan op de i- schijf in het begin maar ineens ging hij dat veranderen ??? waar kan dit nu aan liggen snap er geen pepernoot meer van

ik heb zelf xp op de pc straan en werk met grabbit 1.6.2

:shocked: :( :shocked: :( :shocked:

Ik neem aan dat je Grabit bedoelt?

Verander je de cache-map of de downloadmap? Voor wat jij wilt moet je de downloadmap aanpassen. De cache-map is een tijdelijke map waarin delen van de downloads komen te staan voor het samenvoegen.

hey thanx man ik geloof dat hij het nu weer doet, ja ik had ook de cache map naar i verplaatst.
oja en ik bedoel idd grabit maar typ soms wel eens te snel :D

maare Tiborv :thumb: nogmaals thx voor de snele reaktie op mn vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan