Probleem draadloos..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stephanievm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 okt 2011
Beste mensen op het forum,

Vannochtend startte ik mijn laptop op. Maar mijn internet deed het niet.
Het lampje van de draadloze verbinding in het midden stond op oranje. Die heb ik ingedrukt maar blijft op oranje staan. Ik heb de laptop al opnieuw opgestart.
Dit lampje: http://www.allreviewsonline.com/wp-content/uploads/2009/04/hp-compaq-cq60-detail.jpg

Mijn laptop:
HP Compaq Presario CQ60

-------

Ik heb ook via het kabeltje geprobeerd om wel internet te krijgen maar dit lukt ook niet. Kan iemand mij helpen met het repareren van mijn internet?

Mvg.

Als het draadloos en bedraad niet werkt, is het meestal de router. Haal de stekker van je router er eens uit, wacht even en doe hem er dan weer in. Helpt dat?

Het ligt niet aan de router, want ik zit nu op de laptop van mijn zus. En dat is precies dezelfde in hetzelfde huis en die heeft wel draadloze verbinding.
Het ligt volgens mij echt aan dat lampje omdat ie op oranje blijft staan..

Iemand? Het lapje is nog steeds oranje en springt gewoon niet op blauw als ik 'm aanklik.

Hee ik heb sinds gister hetzelfde probleem. Heb via de website van hp/compaq drivers gedownload maar ook die helpen niet. Denk dat het knopje zelf miss wel kapot is. Ga er zelf binnenkort mee naar een winkel die er verstand van heeft. Kom er zelf ook niet meer uit. Is het probleem bij jou wel al opgelost?

Probeer eens deze stappen uit te voeren:

1. Windows toets + R
2. cmd
3. ipconfig /release
4. ipconfig /renew
5. ipconfig /flushdns

6. Opnieuw opstarten
7. Verbinding maken.

Misschien werkt dit?

Met vriendelijke groet,

~~Hannibal392~~

Status