probleem drvload.exe na update

Status
Niet open voor verdere reacties.

raijmondwiel

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2006
Berichten
15
Hallo,

Ik zit met een probleem. Na een automatische update van de microsoft site werkt mijn windows 7 Home Premium niet meer.

Bij opstarten geeft hij de fout x:\windows\system32\drvload.exe aan en start hij niet op. Ik kan hem ook niet terugbrengen naar een oude systeemdatum en via de systeemherstel en de enige oplossing is dan ook een herinstallatie.

Heb dit gedaan en alles werkt goed hij haalt weer 81 updates binnen en weer doet het probleem zich voor. Bij de 2e keer herinstalleren en de updates een blauw scherm met irq probleem. Nu wel teruggebracht naar oude datum voor updates werkt weer gewoon. Bij afsluiten heeft hij de updates weer geinstalleerd en start de laptop weer niet op.

Ik wordt er een beetje radeloos van en weet niet wat eraan te doen.

Ik hoop dan ook echt dat iemand mij hier kan helpen.

Raijmondwiel
 
Hoi,
download SURS van MS om je pc op inconsistenties te laten controleren.
 
Hoi,
download SURS van MS om je pc op inconsistenties te laten controleren.

hoi heb dit gedaan en het programma geeft dan 1 hotfix update aan. Moet ik nu wel gewoon proberen om de 88 updates te installeren of niet.

heb zelfs al een sp1 update gedaan die ik gedownload had zonder problemen herstart. Windows update gaf nu 44 updates aan dit gedaan en na herstart zelfde probleem. System terug gezet naar werkende situatie zonder sp1 en updates en het programma SURS gedaan de hotfix geinstalleerd en nu ben ik weer alle updates aan het binnenhalen.

Zou dit moeten werken of niet.

Raijmondwiel
 
Hoop voor je dat het nu wel lukt na die hotfix-installatie!
 
reactie

Nee zelfde probleem blijft. weet het echt niet meer.

het gekke is mijn andere laptop Acer heeft geen problemen met de updates.

raijmondwiel
 
Wat voor merk/type is de laptop waarop het niet lukt?
Fabrikanten willen ook wel eens een fix uitbrengen.
 
Laatst bewerkt:
reactie

hallo,

Het is een Toshiba Satellite C650-15J.

Ik deed het herstel met de standaard systeemherstel van Toshiba. Op de recovery mode (F10).

Het besturingssysteem is Windows 7 Home Premium 64-bit.

Ik weet niet wat te doen. Op mijn andere laptop een Acer ik heb geen problemen.

Dus ik hoop dat iemand mij kan helpen
 
Toshiba C650.jpg
Dit zijn de uploads van de Toshiba-site maar niet direct gerelateerd aan SP1 o.i.d.
In jouw plaats zou ik automatische updates voorlopig uitzetten en handmatig updaten.
Dan moet je b.v. geen hardwarematige updates doen m.a.w. geen driver-updates van netwerkkaarten of ander hardware-onderdelen door Microsoft, die kun je beter bij de fabrikant van je laptop downloaden. Want ik geloof dat die door de AutoUpdate ook worden meegeïnstalleerd, er is zoveel veranderd in de updatefunctie dat ik het niet zeker weet. Zelf download ik allang niet alle updates meer (altijd handmatig) en m'n pc draait als een tierelier. :D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan