probleem dvd shrink 3.2.0.15

Status
Niet open voor verdere reacties.

austin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Ik heb een erg raar probleem, het analyseren van een dvd gaat normaal gesproken zeer snel, maar tot mijn grote verbazing loopt de video preview niet vlot meer, maar gaat het veel langzamer. Ik heb helemaal niets gewijzigd in de instellingen. Ook het encoderen duurt veel langer dan normaal. Meestal is het encoderen na anderhalf tot 2 uur wel klaar, maar nu is dat ineens veel meer geworden (5 a 6 uur)

Ik hoop dat iemand weet wat er gebeurd kan zijn, want het is mij een raadsel.

Alvast bedankt!

probleem dvd shrink3.2.0.15

raar ik gebruik die versie ook al en tijdje en nooit problemen gehad een full dvd
video previeuw ed +encoden en branden in +/- 40 min klaar in de vorige versies ook nooit langer dan deze tijd 2 uur lijkt me erg lang
zou de oplossing niet weten opnieuw installeren misschien

Ik heb het ook gehad, maar niet met alle dvd's. Zomaar een stuk of 4 er tussen door die er ineens meer dan 6 uur over wilden doen. Nu gaat het weer gewoon. Maar daar heb ik ook de hand niet in gehad :confused:

Ik heb het ook gehad, maar niet met alle dvd's. Zomaar een stuk of 4 er tussen door die er ineens meer dan 6 uur over wilden doen. Nu gaat het weer gewoon. Maar daar heb ik ook de hand niet in gehad :confused:

Ik heb inmiddels de oplossing gevonden, de boosdoener was zone alarm security suite, toen ik die uitzette, ging het analyseren en encoderen weer als vanouds. Dus als je dvd shrink gebruikt en de snelheid is trager dan normaal zet dan eerst zone alarm uit en je hebt geen vertraging meer.

In elk geval bedankt voor het meedenken!

Ik ben blij dat het opgelost is, maar ik heb geen zone alarm, dus in mijn geval was dat het niet:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan