probleem dvd speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

hospik

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mei 2006
ik heb een probleem met me dvd brander merk olidata als ik me computer start staat me dvd brander er in,als ik een cd/dvd er in stop,de ene keer geen probleem een andere keer is alles verdwenen in me configuratie-system-hardware,als ik hem opnieuw opstart staat die er weer in,dan werkt die ook weer.Soms wel dan weer niet.Ik heb hem verwijdert opnieuw geinstalleert ,in me register ook verwijdert en opnieuw geinstalleert maar het problleem blijft hetzelfde,wie kan me helpen

probleem dvd speler opgelost

Het probleem was toch groter dan verwacht geen enkele reactie,dus zelf verder zoeken,ik heb het programma EVEREST geinstalleert en via dit programma kon ik naar de juiste site om me firmware voor me dvd brander te downloaden en ziedaar een wonder me dvd brander werkt weer perfect.Alleen een maar als ik kijk in me register zie ik geen upper en lowerfilters want die heb ik verwijdert heb wel een backup gemaakt maar ben bang als ik deze terug zet weer problemen krijgt dus laat ik het zo.Maar als iemand weet hoe het zit met die upper en lowerfilters dan hou ik me aanbevolen.:thumb:

Volgende keer kun je eventueel deze ervoor gebruiken.

Indien ik hem vorige keer had gezien, had ik hem ook aan je doorgegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan