Probleem DVD writer

Status
Niet open voor verdere reacties.

MLoijenga

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2006
Beste leden;

Ik heb een probleem met mijn dvd writer. Ik starte windows op en ging kijken bij 'mijn computer' en mij dvd writer staan er niet mee tussen! Wanneer ik gaan kijken bij hardware staat deze er wel tussen maar met een geel uitroepteken!

(zie attachment naamloosuc5_th)

Als ik zie wat het probleem is krijg ik als melding: Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)

Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.

(zie attachment naamloos2hq6_th)

Ik heb geen cd-rom of driver op disc staan (niet mee bijgekregen bij comp) en op de site van de dvd writer staat die er niet meer bij tussen! (want is al van 3 jaar geleden)

Wat moet ik doen?!

De dvd writer is: Benq ATAPI DVD+RW 4X4X12

In ieder geval al bedankt voor jullie moeite!

Marcel

PS ; sorry, deze vraag is in juli ' 06 ook al eens gesteld zag ik maar ik kon de oplossing van SNOOPYFREAK nergens vinden

Bijlagen

• naamloosuc5_th.jpg
    naamloosuc5_th.jpg
    3,7 KB · Weergaven: 17
  • naamloos2hq6_th.jpg
    naamloos2hq6_th.jpg
    5,2 KB · Weergaven: 18
CD- en/of DVD- speler/writer verdwenen?
Ga naar Start -> Uitvoeren, type daar in regedit en klik op OK.

Zoek naar : HKEY_LOCAL_MACHINE/System/Currentcontrolset/Control/Class/

Klik nu met rechter muisknop op de volgende sleutel {4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318} en kies voor Exporteren. Vul een naam in en blader naar de directory waar je de backup wilt plaatsen en klik op opslaan.

Verwijder nu in het rechter venster de sleutels met de volgende naam: UpperFilters en LowerFilters

Sluit het register en start de PC opnieuw op. Hij zal de verdwenen spelers nu opnieuw installeren.
Indien noodzakelijk mocht blijken kun je altijd de backup terugzetten door te dubbelklikken op dat bestand.

Bedankt !

Bedankt voor je hulp BANDIT123

van dit soort dingen heb ik helemaal geen kaas van gegeten. super man ! thanks !

:thumb:

ik had trouwens alleen de mogelijkheid om de lower filters sleutel te verwijderen.
ik heb de PC opnieuw opgestart en het station stond er weer.

met vriendelijke groeten,
Marcel Loijenga

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan