Probleem Epson C66

Status
Niet open voor verdere reacties.

AdVice

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2005
Bij elke printopdracht wordt slechts een uiterst klein stukje geprint, links bovenaan de pagina. Daarna wordt het papier doorgevoerd.
Heeft iemand enig idee in welke richting ik de oplossing moet zoeken, behalve dan een nieuwe printer aanschaffen?

Als je heel zeker weet dat het niet softwarematig is, m.a.w. ALLE tekst / screendumpjes van AL je programma's komen er zo "verminkt" ut...........
dan kun je overwegen om binnen apparaatbeheer de printer te verwijderen / de-installeren en daarna de pc even opnieuw opstarten zonder dat de printer aanstaat. Vervolgens alle (resterende) software van Epson traceren en verwijderen.
Daarna pc opnieuw opstarten en de printstuurprograma's installeren. De printer pas weer aanzetten als de software dit aanbeveelt.

Laatst bewerkt:
Ik heb dit uitgevoerd, maar zonder succes. Als ik de testpagina afdruk dan wordt alleen het vier-kleuren Windows-logo geprint, verder helemaal niets. Hij doet wel of hij aan het printen is maar er komt verder niets op papier.

Als de inkt niet op is (en dat zal wel niet) moet ik even passen. Een mailtje of een belletje naar Epson biedt misschien nog enige soelaas?

Dank Pasja. Heb zojuist Epson benaderd. Ik ben benieuwd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan