probleem externe harde schijf/muziek/itunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

matsvm

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2007
Berichten
19
ik zit met een probleempje.
ik heb een externe harde schijf van 320 gb (E: ) , waar ik mijn muziek op opslaag. ik gebruik itunes om mijn muziek af te spelen. nu heb ik overlaatst het programma daemontools ge-installeerd. nu zijn er 4 "virtuele" schijven bijgekomen. het probleem is nu: mijn harde schijf kreeg een andere naam (K: ). nu heb ik die 4 virtuele schijven uitgeschakeld, mr de naam blijft hetzelfde. als ik een liedje in itunes afspeel, vind hij dat zogezegd niet, want mijn harde schijf kreeg een andere naam. nu heb ik geen zin om al mijn liedjes (2500) handmatig te selecteren, en aan te duiden waar ze nu staan. :confused:
mijn vraag nu is: hoe hernoem ik mijn externe harde schijf? (nee, niet gewoon "naam wijzigen" want dat heb ik al geprobeerd. :p)
 
Probeer dit eens;

Ga naar START >> Programma's >> Systeembeheer >> Computerbeheer
Kies hier Opslag >> Schijfbeheer
In het onderste deel van het getoonde scherm zie je de diverse stations
staan :
Rechter Muisklik op station naar keuze >> kies voor "Stationsletter en paden wijzigen"
 
Schijfbeheer (typ in Windows Help dat woord eens in er gaat een wereld voor je open)
 
Probeer dit eens;

Ga naar START >> Programma's >> Systeembeheer >> Computerbeheer
Kies hier Opslag >> Schijfbeheer
In het onderste deel van het getoonde scherm zie je de diverse stations
staan :
Rechter Muisklik op station naar keuze >> kies voor "Stationsletter en paden wijzigen"

Lol, ik "ging" voor "zelfredzaamheid" en was tegelijkertijd met jou aan het typen.
 
oké, bedankt voor jullie hulp. het is gelukt!
echt waar bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan