Probleem Facebook: ik kan me niet inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bert94

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 apr 2010
Berichten
4
Ik heb een probleem op Facebook: ik geraak al sinds enkele dagen niet meer op mijn profiel (Bert Lc).

Ik heb mijn wachtwoord opnieuw ingesteld, maar telkens krijg ik dit als ik me terug inlog met het juiste antwoord:


Aanmelden bij Facebook
Je hebt het toegestane aantal ongeldige aanmeldpogingen overschreden.


Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je je wachtwoord hier opnieuw instellen
.

Wat kan ik doen?
 
heb je in je mail de registratie code bevestigd ??

De verschillende stappen die ik volg:
1) Klik op: "wachtwoord vergeten"
2) Vul "woorden" en e-mail adres in

Problemen met aanmelden?

Uw wachtwoord vergeten? Geef uw inlog email of GSM-nummer hieronder in en vul de beveiligingsvraag in. Als u uw email gebruikt, zullen we u een email zenden met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Als u uw GSM-nummer gebruikt, zullen we u een SMS zenden met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Als u uw GSM-nummer niet bij ons bevestigd heeft, kunt u dit niet gebruiken om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Heb je al een bevestigingscode?

Vul beide woorden hieronder in, gescheiden door een spatie.
Kun je de woorden hieronder niet lezen? Probeer andere woorden of een audio-captcha.
Vul de woorden of nummers in die je hoort.
Probeer andere woorden of terug naar tekst.
Laden...
Tekst in het kader:
Email of gsm:

3)
Verzoek wachtwoord opnieuw instellen bevestigen

Bevestig dat je het wachtwoord van de onderstaande account opnieuw wilt instellen. We sturen je daarna een e-mail met een link waarmee je je wachtwoord kunt wijzigen.

Heb je al een bevestigingscode?

* Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Dit ben ik niet
Klik op "Mijn wachtwoord opnieuw instellen"
4)
Controleer je e-mail

An email has been sent to all contact emails associated with your account, including *******@*******.***. This email describes how to get your new password.

Wees geduldig, want het kan even duren voordat het bericht aankomt. Vergeet niet te bevestigen dat het bovenstaande e-mailadres correct is en dat je de map met junkmail en spam of het filter moet controleren als je de e-mail niet hebt ontvangen.
5) Ik krijg meteen een mail met als onderwerp: "Bevestiging nieuw ingesteld Facebook-wachtwoord‏"

Hoi ************************,

Je hebt onlangs een nieuw wachtwoord aangevraagd.

Klik op onderstaande link om je verzoek voor een nieuw wachtwoord te voltooien:
**************

Je kan je wachtwoord wijzigen door naar deze pagina te gaan http://www.facebook.com/reset.php en de onderstaande code in te voeren:
***************

Let op: deze e-mail is verstuurd naar alle e-mailadressen die aan je account zijn gekoppeld.If you did not request a new password, someone may have been trying to access your account without your permission. As long as you do not click the link contained in the email, no action will be taken and your account will remain secure. voor meer informatie, bezoek ons helpcentrum op http://www.facebook.com/help/?topic=login

Bedankt,
Het Facebook-team

6) Ik kopieer de code en vul die in in de pagina die nog openstond van Facebook waar ik mijn code moest invoeren.
7)
Voer een nieuw wachtwoord in
Wijzigen van wachtwoord mislukt.

Je moet hetzelfde wachtwoord twee keer invoeren om het te bevestigen.

E-mailadres: ************************
Nieuw wachtwoord:
(verplicht) ?
Wachtwoord bevestigen:
(verplicht)
Ik vul een nieuw wachtwoord in.


EDIT: plotseling lukt het nu wel :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan