probleem firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

bello

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2005
Wie kan mij helpen na het installeren van sp2 krijg ik mijn firewall niet meer ingeschakelt.ik krijg een melding dat er 2 programmas geopend moeten worden ik klik ja en dan krijg ik de melding dat ze niet te vinden zijn.
Ik heb sp2 gedeinstalleerd en nu kan ik de firewall wel weer inschakelen.Vraag me niet de naam van deze bestandjes want dat weet ik niet en ik kan het alleen oproepen als ik sp2 geinstaleerd heb.(dit heb ik inmiddels 3 keer gedaan)ik heb ook spy-ware weer eraf gehaald omdat ik dacht dat het hieraan lag.

er zit een firewall in maar deze werkt niet ik krijg de melding dat de firewall niet aanstaat en ik kan hem ook niet aanzetten.

Dag bello,

Als jij de firewall van MS bedoel dan kan je na installatie Sp2 MS firewall gewoon aan en uit zetten via configuratiescherm.

Met overige firewalls van andere leverancier heb ik weinig ervaringen mee. Misschien dat jij vertelt wat voor firewall jij gebruikt zodat de firewall experts in de forum een antwoord op jouw vraag kunnen geven.

Succes!:)

Ik kan de firewall van ms niet inschakelen wanr als ik dit probeer krijg ik de fout melding:

Windows kan deze service niet starten:firewall(WF)/internet-verbinding delen(ICS)

als ik dan naar services ga en het dan handmatig probeer dan krijg ik foutmelding:10047

Wat nu???????

Als de firewall weer werkt na het deinstalleren van SP2, dan zal het waarschijnlijk niet de firewall in SP2 zijn die je bedoelt, maar wat is de naam van de firewall die jij bedoelde?

we weten te weinig zo kunnen we niks graag de leverancier enz van je firewall

Ik bedoel de gewone firewall die standaard in en uit te schakelen is bij de verbinding dus dit is de firewall van windows xp
de firewall doet het dus wel maar naar het installeren van service pack 2 kan ik de firewall niet meer inschakelen en krijg dan ook een melding dat de firewall niet aanstaat.

je zegt dat je de firewall bedoelt in Win Xp
Maar die zit er pas bij in SP2 of heb je toch een aparte geinstalleerd?

Om eerlijk te zijn is het me nog niet duidelijk graag een bruikbaar antwoord op deze vraag hierboven:thumb:

ik wil je best helpen maar dan moet ik het wel snappen want dit is voor mij nog niet helemaal duidelijk en ik heb ook gewerkt met meerdere firewalls

als het goed is heb je hier wat aan bello>?
Laat weten of het gelukt is

succes:thumb:

Alvast bedankt allemaal maar het is nog niet gelukt.
Ik heb gekeken op de link hierboven maar dit probeer ik ook steeds.Als ik naar mijn inbel verbinding ga en dan naar tabblad geavanceert dan is dit blad grijs.
als ik dan toch probeer in te schakelen dan word er gevraagt of ik service firewall(WF)/internet-verbinding delen(ICS) wil starten.Ik klik dan op ja en dan kan deze niet gestart worden.
als ik dan naar services ga en deze handmatig probeer in te schakelen krijg ik fout melding 10047
Deze service staat op automatisch maar is weer uit geschakeld.
Ik heb dus geen andere firewall geinstaleerd.

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen.
nogmaals bedankt voor de moeite.

Hoi bello.

Open I.E en ga vervolgens naar help en klik info aan. Wat staat er achter versie geschreven?

achter versie staat 6.0.2800.1106.xpsp2.040919.1003
inclusief updates:sp1;q832894;q831167;837009

ik hoop dat je hier wat mee kan.

Ik heb sp2 eraf en nu gaat het goed dus ik hou het maar zo bedankt voor de moeite:thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan