Probleem Forum (PHPBB 2.0.6)

Status
Niet open voor verdere reacties.

T._de_vries

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 sep 2003
Hallo,

Ik had laatst zitten klooien met m'n website, maar toen had ik per ongeluk m'n halfe forum weggegooid:confused:.

Ik kon gelukkig nog wel naar het adminstratiepaneel om een backup te maken, dus dat heb ik gedaan. Ik heb opnieuw een forum geinstalleerd en op herstel database geklikt en dan de backup geselecteerd en op ok gedrukt.

De backup verliep goed en ik had gelukkig al mn berichten weer terug. Nu heb ik één probleem. Als ik op inloggen klik en ik voer m'n naam en wachtwoord in en ik druk op ok, dan kan hij de pagina niet vinden :8-0:

Ik heb ook al geprobeert om opnieuw een login.php bestand te uploaden, maar nog steeds hetzelfde probleem!

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
IK zou het natuurlijk erg ***** vinden als al m'n berichten pleite zijn!

Alvast bedankt,
Timothy

:thumb:

dat klopt, staat je site nog op dezelfde domein?... zonee pas het ff aan in je admin panel ook zou het kunnen werken als je ff je cookies van je browser verwijdert en als dat niet werkt moet je ff uittesten of als je inlogt en hij hem niet kan vinden opniuew in at venster naar je forum gaan en kijken of je bent ingelogt... zoja dan moet je dat ff zeggen dan weet ik er een mod voor:thumb:

Mmmm, tja ik ben eerlijk gezegd zo onderand al opnieuw begonnen, dus het hoeft eigenlijk niet meer.

Toch bedankt voor je hulpl,
Timothy

no thnx

als je ooit nog een vraag hebt die met phpbb te maken heeft kijk dan op phpbb.nl (ik ben daar nick V) maar daar krijg je alltijd antwoordt op je vraag:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan