probleem GeForce 9500 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

hillie100

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2009
Vandaag een nvidia GeGorce 9500 gekocht voor de pc.

kaartje erin geprikt maar nu blijf er een kabeltje over, volgens mij heeft het te maken met de spdif (rood en wit kabeltje met een + en -). Ik heb geen idee waar het kabeltje naar toe moet. Het moederbord wat ik erin heb zitten is een Asus p5vd2-mx.

Vandaag een nvidia GeGorce 9500 gekocht voor de pc.

kaartje erin geprikt maar nu blijf er een kabeltje over, volgens mij heeft het te maken met de spdif (rood en wit kabeltje met een + en -). Ik heb geen idee waar het kabeltje naar toe moet. Het moederbord wat ik erin heb zitten is een Asus p5vd2-mx.

Er blijft een kabeltje over?
Aan je kaart zit een strip, die je in het moederbord prikt.
dit is hoogstwaarschijnlijk pci-e 16x
Dan misschien nog een voeding (misschien 2) in de videokaart prikken. Maar andere kabels?

Het enige wat ik kan bedenken dat het is. Is dat het het kabeltje van de Fan is. Die moet ergens op je moederbord, waar je zo'n plugje vrij hebt.
Heb je die niet? Moet je kabeltje ff door knippe en rechtstreek op voeding zetten, maar dan kan je hem niet meer regelen.

Ik hoop dat je dit bedoelt, want anders snap ik je niet.

Er blijft een kabeltje over?
Aan je kaart zit een strip, die je in het moederbord prikt.
dit is hoogstwaarschijnlijk pci-e 16x
Dan misschien nog een voeding (misschien 2) in de videokaart prikken. Maar andere kabels?

Het enige wat ik kan bedenken dat het is. Is dat het het kabeltje van de Fan is. Die moet ergens op je moederbord, waar je zo'n plugje vrij hebt.
Heb je die niet? Moet je kabeltje ff door knippe en rechtstreek op voeding zetten, maar dan kan je hem niet meer regelen.

Ik hoop dat je dit bedoelt, want anders snap ik je niet.

Het kabeltje van de Fan is aangesloten op de videokaart. Bij de aansluiting waar het kabeltje in moet staat data gnd, in het installatie boekje staat iets over een pci-express en een stroomconnector.

Als ik niks met het kabeltje doe en de kaart er gewoon in prik geeft ie "no signal" aan. Er zijn nog geen drimvers enzo geinstalleerd, maar dat moet toch ook pas als de pc de kaart ziet en dat doet ie niet

Bijlagen

• 9500.JPG
    9500.JPG
    90,4 KB · Weergaven: 29
Bedankt voor het meedenken. Het probleem lijkt nu opgelost. We hebben het servicepack 3 van xp erop gedaan en nu zag ie hem meteen. Dat kabeltje heben we niet verbonden, ik weet nog steeds niet waar die voor is, maar het lijkt niet belangrijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan