Probleem Grabit

• Onderwerp starter Onderwerp starter Baze
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Baze

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2008
Hallo!,

Ik ben aan het downloaden met Ftd en Grabit. in de bijlage staat mijn probleem.
Ik heb btw News.quicknet.nl Moet je daar persee onder de 119 poort je account name en passwoord vermelden?

Thanks bij het Helpen!

Bijlagen

• Problem.jpg
    Problem.jpg
    91,5 KB · Weergaven: 46

okok...
Ja ik weet ff niet waar die ligt... Ik heb het al geprobeerd en ging ervan uit dat ik hem wist. Maar blijkbaar doe ik het verkeerd dan. Want dat is het probleem? Of kan het ook ergens anders aan liggen. Want maybe type ik me accountname en password wel goed en dan ligt het dadelijk aan iets anders.

Als alle gegevens goed zijn moet hij het gewoon doen dus ik ga ervan uit dat jou gegevens niet goed zijn.

Als alle gegevens goed zijn moet hij het gewoon doen dus ik ga ervan uit dat jou gegevens niet goed zijn.

IK heb alle gegevend over genomen van de configuratie van binaires4all van Grabit. en ik heb me accountname en password ingevuld! maar het doet het nog niet.. Waar zou het aan kunnen liggen?

ja dacht ik wel ,ik heb die versie ook geprobeerd en die werkte bij mij ook niet
ik ben weer terug gegaan naar 1.7.1 en het werkte perfect

Ooh o ok !! ja want ik heb eerder kunnen downloaden met Grabit, maar nu ineens deed ie het niet.. Ik had namelijk me com geformmateerd en opnieuw Grabit gedownload maarja dat is de nieuwste dus en die werkt ook niet bij mij.. naja ik ga kijken of ik die andere Grabit kan downloaden en dan geef ik aan als me vraag is opgelost ;)

Gr.

Ik heb nog steeds precies hetzelfde! Ik vind het heel vaag. ik weet dat mijn retentie niet lang is omdat ik geen pay server heb maar deze movie is vandaag gepost. Dus daar kan het toch ook niet aan liggen?

Ik snap het niet meer!

of het is een foute upload ,je weet maar nooit

wel voor installatie de helemap van grabit eerst verwijderd?

Zou toch maar even een Payserver proberen al is het maar voor een dag. Dan weet je tenminste waar het aan ligt.
Eweka kan je ook voor één dag nemen.

maar begrijp ik het goed? Kan je voor 1 dag een pay server gebruiken? Zitten daar kosten aan verbonden? Jazeker?

Kan jij mij trouwens een goeie payserver aanraden? voor Quicknet? en de goedkoopste:P

Inderdaad, Eweka is één van de beste en voor 1.10 kan je het een dag proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan