Probleem GTA San Andreas

Status
Niet open voor verdere reacties.

hitgilles

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2007
hey,kan iemand me helpen met gta san andreas ik heb hem op playstation 2 en ik heb veel codes maar als ik speel typ ik eerst de codes in die ik nodig heb maar soms in de laadtijden of tijdens het spelen word mijn beeld zwart en komt er te staan:error reading the grand theft auto san andreas disc.dit is zeer ambetant weet iemand hoe ik dat kan verhelpen:(

groetjes htgilles:D

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet de bedoeling jou vraag/probleem in iemand zijn/haar topic te zetten. Daarbij had je de vraag in een topic van 2 jaar oud gezet.

is hij illegaal zeker??, dan moet je hem kopieeren en dan heb je dat als het goed is niet meer
(bij mij heeft het gewerkt):thumb:

is hij illegaal zeker??, dan moet je hem kopieeren en dan heb je dat als het goed is niet meer
Mocht het een gedownloade/gekopieerde game zijn, dan zal deze op een dvd gebrand zijn voor de Playstation 2.;)

hey ik heb hem gekocht in de laize voor 29,95 euro

mijn vraag was hoe ik dat zwart beeld weg krijg en ik heb hem op ps2

kan iemand me helpen

groetjes hitgilles:D

Laatst bewerkt:
hey mijn vraag was hoe ik dat zwart beeld kon verhelpen en er staat op:error reading the grand theft auto san andreas disc

ik heb de game op ps2

weet iemand hoe ik dat zwart beeld kan verhelpen

groetjes hitgilles

@crash: neee niet op cd;) maar ik had hem illegaaal op dvd en toen heb ik die illegalen gekopieeerd en toen was het weg..

gebruik je veeel cheats ?? dat is ook slecht voor het spel..

@crash: neee niet op cd;) maar ik had hem illegaaal op dvd en toen heb ik die illegalen gekopieeerd en toen was het weg..

gebruik je veeel cheats ?? dat is ook slecht voor het spel..

hey dit zijn de cheats die ik gebruik

1 de cheat oneindig levens
2de cheat oneindig kogels
3de cheat geen politie
4de cheat als je tegen een auto rijd ontploft hij
5de cheat wapen collectie 1

groetjes hitgilles

hey mijn neef van 19 heeft ook het spel hij zegt dat ik teveel cheats gebruik:)

hij zei dan dat ik al mijn opslagbestanden waar ik cheats heb gebruikt moest verwijderen

en dan opnieuw beginnen met alleen de cheats die ik nodig heb

dit heb ik gedaan maar dan kreeg ik noch steeds dat zwart beeld:(

kan iemand me helpen

groetjes hitgilles:D

hey fr3z ik gebruik 5 a 6 codes zijn dat er teveel en mijn gta san andreas disc heb ik gekocht in de winkel hij is dus legaal en ik heb hem op ps2

en kan ieman me helpen met dat zwart beeld:)

groetjes hitgilles:D :thumb:

hey fr3z ik gebruik 5 a 6 codes zijn dat er teveel en mijn gta san andreas disc heb ik gekocht in de winkel hij is dus legaal en ik heb hem op ps2

en kan ieman me helpen met dat zwart beeld:)

groetjes hitgilles:D :thumb:

Je cd is waarschijnlijk kapot, of bekrast...

nee je kan het niet oplossen maar zo als ik eerst al zei "een kopie van de originele maken en dan moet hij het weer gewoon doen (was bij mij wel het geval)"

- nee 5 a 6 codes zijn niet te veel zoiets gebruik ik ook :P

fr3z

nee je kan het niet oplossen maar zo als ik eerst al zei "een kopie van de originele maken en dan moet hij het weer gewoon doen (was bij mij wel het geval)"

- nee 5 a 6 codes zijn niet te veel zoiets gebruik ik ook :P

fr3z

hey fr3z,moet ik dan mijn gta san andreas disc van de ps2 in de pc steken en dan kopieren

groetjes hitgilles

hey fr3z en als mijn cd van gta san andreas van de ps2 beveiligd is

wat moet ik dan doen

groetjes hitgilles

hey fr3z morgen ga ik naar een speelgoedwinkel en ik koop daar nog maar eens gta san andreas op ps2

maar zal ik dan ook dat zwart beeld krijgen

groetjes hitgilles:)

'k denk 't niet als daar geen krassen op zitten.. of het moet aan je playstation liggen maar dat zal niet, want dan moet het bij andere spellen ook zijn..

hey,fr3z ik heb een vraag

mijn vraag is:weet jij een website waar je gta san andreas kan downloaden om het dan op je pc te kunnen spelen

groetjes hitgilles

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan