probleem ( hij hangt telkens )

Status
Niet open voor verdere reacties.

FL¡P

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
Berichten
73
ik heb dit probleem heel vaak..een keer kreeg ik een blauw scherm..en dr stond iets in over geheugen..en geheugen lenen...ik wou graag weten wat geheugen lenen betekent..zodat ik het kan uitproberen..weet iemand wat het betekent?

Alvast bedankt.
Philip.
 
Erg vaag allemaal. Mag de uitleg een onsje meer zijn? Wanneer krijg je die foutmelding? Wat ben je aan het doen? En hoe luidt de foutmelding precies?

Groetjes,
Bennie
 
nou..het gebeurt bij het opstarten...
en hij slaat uit..als ik gewoon aan het computeren ben..aan het mssnen ben..en gba spelletjes aan het doen ben...
het blauwe scherm..krijg ik niet meer..:(..maar weet iemand wel wat geheugen lenen precies is?..
hopelijk ben je hier iets wat wijzer mee..
alvast bedankt.

Philip
 
Kijk in de logboeken van XP wat de fout was (configuratiescherm\systeembeheer\logboeken\systeem; in het rechter scherm zie je rode rondjes met een wit kruisje). Als je daarop dubbelklikt krijg je details te zien over de foutmelding. Post.

Groetjes,
Bennie
P.s. geheugen lenen, zegt me niets. Meer gedetailleerde info is gewenst.
 
ik heb nou in het logboek gekeken...en ik zie hier :

0x000000c2 (0x00000007, 0x00000cd4, 0x000c0030, 0xe2310cf8). Er is een dump opgeslagen in: C:\WINDOWS\Minidump\Mini061203-02.dmp.
 
* er staat ook
De computer is opnieuw gestart na een foutencontrole. Foutencontrole: boven..
 
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er niet meer in staat. Zie plaatje:

Groetjes,
Bennie

attachment.php
 

Bijlagen

  • xplogboeksample.jpg
    xplogboeksample.jpg
    32,2 KB · Weergaven: 143
err..sorry..moest ik alles doen?..:S
De computer is opnieuw gestart na een foutencontrole. Foutencontrole: 0x000000c2 (0x00000007, 0x00000cd4, 0x0000001c, 0xe1d04248). Er is een dump opgeslagen in: C:\WINDOWS\Minidump\Mini061203-03.dmp.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
 
krijg het nou weer...


moet ik miscchien dat bestand weggooien?
 
Wat staat er achter Bron? En wat staat er achter Gebeurtenis-ID? Is dat de enige fout die je in het logboek hebt gevonden? En komt de tijd ook overeen met de fout?

Groetjes,
Bennie
 
bron : Save Dump
id : 1001

de tijd klopt..en alle fouten die ik zie..zijn die fouten..en ze kloppen allemaal precies..ik weet nou dus wel waar het aan ligt..neem ik aan..?..wat moet ik nou doen..?

Alvast bedankt.

Philip
 
Ik krijg nog geen greep op wat er precies aan de hand is. In je voorlaatste bericht schreef je dat je opnieuw de melding kreeg. Kreeg je toen ook een blauw scherm?

Groetjes,
Bennie
 
en nee..geen blauw scherm..hij hing net wel gelijk 2 keer achter elkaar :S
 
Moet je wat weggooien? Ik hoop toch niet je je PC bedoelt:8-0: Eeh ... nog dat blauwe scherm gekregen? Enkel en alleen om te weten of de informatie in dat scherm anders is dan in het logboek.

Groetjes,
Bennie
 
Oh ja, stond er bij de beschrijving ook nog iets genoemd van een "bugcheck"?

Groetjes,
Bennie
 
dump opgeslagen in: C:\WINDOWS\Minidump\Mini061203-08.dmp.

dat..dat bestand..zou ik misschien kunnen weggooien?

en nee..weer niet..
 
Dat bestand kan je rustig wegdoen. Maar er zal een nieuwe aangemaakt worden op het moment dat het weer fout gaat.

Ga eens naar eigenschapen van deze computer. Klik op tabblad Geavanceerd. Klik op Instellingen (opstart- en herstelinstellingen). Staat er bij jou een vinkje bij "De computer automatisch opnieuw opstarten"? (Systeemfouten). Zo ja, haal het weg en start PC opnieuw op.

Groetjes,
Bennie
 
Home of Pro? Het moet volgens mij ook in Home zitten.

Groetjes,
Bennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan