probleem hp met wifi netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Topfloor11

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2012
Hoi,
Ik heb een probleem.
Printer HP Photosmart b110, windows vista, router/wifi modem tele2:
Probleem:
Ik heb alles aangesloten, alles werkt (netwerk gevonden via scherm op printer, sleutel in gevoerd, mac code toegevoegd aan modem)
Geprint via draadloos, het werkt(e).... Totdat ik alles uit heb gezet, en weer opnieuw op wilde starten.
Laptop, heeft geen probleem met netwerk, maar printer wel. De printer herkent het netwerk wel, maar ik krijg het niet meer toegevoegd. Wat kan ik er aan doen?
De Mac code staat nog steeds op de router/modem, de sleutel is niet verandert, en via usb kabel kan ik wel printen..... Hiervoor heb ik geen draadloos modem gekocht!
Weet iemand iets, ik kan bij hp niet iets vinden wat mij helpt.

Bij voorbaat dank,

Groet
Erick

Heb je de printer ook in een keer van de stroom afgehaald?
Dan kan het namelijk zijn dat de printer de code niet heeft onthouden. Heb ik ook een paar keer last van gehad met die printer...

vreemd

Dat zou vreemd zijn, ik ken namelijk een situatie waar dezelfde printer staat, alleen met een hp laptop en een kpn router, die ook telkens van het stroom afgaat, maar wel weer herkend wordt.....

Dat kan, bij mij gaat ook altijd de stroom eraf. MAAR pas nadat ik de uitknop heb ingedrukt en de printer is uitgeschakeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan