Probleem Internet Router

Status
Niet open voor verdere reacties.

nazley

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2008
eej,

ik heb een kabel aansluiting, windows XP en firewall en internet van speedtouch
en opeens deed mijn internet het niet meer hij zegt dat het iets met ip heeft te maken maar andere computer werkt gwn en heb hetzelfde internet draadje uitgeprobeerd op mijn pc en werkt niet

Kan iemand mij helpe pls!

thnx, Richard.

Welke foutmelding krijg je precies? Iets met IP is wat wazig.
Geeft hij aan dat je een IP Conflict hebt?

als ik ipconfig /all doe zoals sommige mensen zeiden dat ik dat moest doen staat er Ip configuratie:

en dat is alles
geen ip en als ik probeer in windows probleem oplossen zegt hij dat het niet kan ofzo maar ik kan niet kijke welke foutmelding want ik ben nu niet thuis :)

Dan lijkt het erop dat er iets mis is met je netwerkkaart of de drivers van de netwerkkaart.

Als je op start klikt, kiest voor Configuratiescherm en dan dubbelklikt op Netwerkverbindingen, zie je daar een LAN Verbinding staan?

en het is trouwens zomaar ineens ik speel spel en doe computer uit zoals altijd uur later start op en boem internet is er niet -.-

op de andere pc werkt het internet wel he maar op mijne niet echt vaag

ok ik ben thuis :)

ja er staan 2 lan verbindingen

-1394 verbinding
en
-Lan-verbinding

Allebei verbonden maar internet doet het niet -.-

Als ik de Lanverbinding probeer te herstellen door op rechtermuisklik herstellen te klikken staat er :

het probleem kan niet worden opgelost omdat de volgende actie niet kan worden voltooid:
De TCP/IP-instellingen van de verbinding kunnen niet worden opgevraagd. De bewerking word stopgezet

Neem voor assistentie contact op met de beheerder van dit netwerk.

dat was het pls respond

Thnx Richard

YESYEYSEYSEYSE

ik heb een brug met netwerkkaart en lan verbinding ghemaakt en nu doet tie het weer YEYSSYESEYESYSYEE :)

Apart verhaal maar goed dat het weer werkt!
Als je reageert na een post van jezelf, wil je dan de bovenstaande post bewerken ipv een nieuwe eronder te zetten? Dan blijft het forum wat leesbaarder.

Verder vind je rechtsonderin een link waar je op kunt klikken als het probleem is opgelost. Wil je die nog even aanklikken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan