probleem LaCie external

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker52

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2011
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn LaCie external (1TB). In eerste instantie werkte de external gewoon naar behoren. Ik had er een hoop foto's, video's en documenten op opgeslagen.
Toen ik een paar weken geleden iets wilde opzoeken op de external, werd deze ineens niet meer getoond in Windows Verkenner. Herhaaldelijk opnieuw opstarten van zowel de external als de PC gaf geen resultaat. Daarom probeerde ik een andere usb-kabel Vervolgens was de external wel weer zichtbaar in Windows Verkenner (en schijfbeheer), maar gaf de melding dat het volume geformatteerd moest worden. De external was namelijk als RAW geformatteerd. Eigenlijk dus helemaal niet geformatteerd.
Nu wil ik niet zomaar de external formatteren, want ik hoop de gegevens nog te kunnen redden. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

Mvg. Sander

Dat programma heb ik al geprobeerd en had na een half uur nog steeds geen enkel bestand gevonden. Misschien is dat normaal, maar ik vond het nogal lang duren. Ik heb de external ook al met een andere PC geprobeerd en daar had ik precies hetzelfde probleem. Ik heb nu EasyUS Data Recovery maar weer even aangezet, misschien vind het nu wel iets. Nog andere suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan