probleem laden gebruikersprofiel

• Onderwerp starter Onderwerp starter vid
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vid

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2010
hallo allemaal,
wie kan me hiermee helpen:

al een lange tijd kan ik mn gebruikelijke profiel niet normaal laden omdat ik iets gedaan heb aan mn pc wat ik nu niet meer precies weet te repareren en laad ik elke keer een tijdelijk profiel als ik mn pc opstart, er staan in mn usersmap: TEMP.naamvanmn computer.000 en elke keer als ik mn pc opstart loopt de nummering op en elke keer kan ik de tijdelijke profielen gerust weghalen tot aan de 000.
de meeste programma's kan ik gewoon gebruiken, ook op internet doet het alles, alleen werkt mn dvd-speler niet in dit tijdelijk profiel.
hoe kan ik weer terug in mn gewone, eigen profiel, want in deze tijdelijke profielen moet ik wel elke keer alles opnieuw instellen.
bedankt allemaal alvast

Volg de aanwijzingen op de volgende link om je profiel te herstellen en je data te saven;
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Fix-a-corrupted-user-profile

hallo crash, bedankt voor je reactie, maar het is niet gelukt.
ik heb in de safe mode 2 nieuwe accounts aangemaakt met administrator rechten allebei en een wachtwoord voor allebei, zodat ik de bestanden van mn tijdelijk (corrupt) profiel kan kopieren naar een nieuw account, maar dat lukte niet; ik krijg in de safe mode mn mappenweergave niet de beveiligde besturingssysteembestanden afgevinkt, die ik wel nodig heb om de bestanden te kunnen kopieren.
ik heb ook via een supportwebsite van microsoft als tip sommige registersleutels veranderd, maar die lukte ook niet, hij blijft steeds in dezelfde tijdelijk profiel terugkomen.
bedankt voor je reactie:thumb:

@vid
Er staat in de gegeven informatie in de opgegeven hyperlink door crash niets dat je e.e.a. moet doen in de veilige modus...

er stond niet dat het in de safe mode moest gebeuren, maar er stond ook niet dat het per se niet in de safe mode kon, dus zodoende deeed ik het daar, maar denk jij dat het nu wel lukt in mn tijdelijke profiel nu dorado ? bedankt alvast voor je reactie.

Start Systeemherstel. Daarmee kun je terug in de tijd, en dat lijkt me een goede eerste poging.

Combineer [windowstoets+r] -> typ: rstrui

nee ik heb het systeemherstel uitgeschakeld en dorado, wat betekent rstrui??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan