Probleem LG Optimus L3 (alles kwijt)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knientje

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2009
Berichten
102
Dit simpele ding heb ik erbij gekocht omdat mijn Samsung Galaxy Gio naar de reparateur moet.
Vanzelfsprekend ga ik dan ook het nodige proberen.
Het is een simlpe LG Optimus L3 (=E400) met Android 2.3.6 erop. Althans dat stond erop

Nu had ik de Facebook app en de Yahoo Messenger App gedownload en dat werkte tot vandaag.
Vandaag wilde ik Navionics Europe er opzetten en dat lukte ook, behalve het feit dat dat niet goed werkte.
Omdat hij ook begon te zeveren dat er te weinig ruimte was op het intern geheugen was (en ik nergens kan instellen dat ALLE gedownloade apps naar de SD moeten) besloot ik het hele interne geheugen te wissen.
Blijkbaar is er nu dus teveel gewist want ik ben alle apps kwijt (ik zie ze wel in LG PCSuite).
Als ik op mijn telefoon op die vier stipjes druk om het app overzicht te opennen, zie ik wel het "laadsymbool" rondjes draaien, maar er gebeurt niks meer :(

Nu heb ik natuurlijk wel geprobeerd met Firmwareherstel in LG PCSuite de boel terug te installeren, maar dan zegt LG Update Tool dat de nieuwste versie voor dit toestel er al op staat. Dus Android is nog niet helemaal verdwenen alleen werkt het niet meer.
Nu wil ik het alleen nog zodanig werkend krijgen dat hij in ieder geval weer de apps heeft die er bij aankoop ook op stonden.
Google Play heb ik dus ook niet meer....
Ik zou hem dus graag terug aan de praat krijgen...
 

Bijlagen

  • screenshot pcsuite.JPG
    screenshot pcsuite.JPG
    75,8 KB · Weergaven: 79
  • 2012-12-25 23.32.58.jpg
    2012-12-25 23.32.58.jpg
    97,4 KB · Weergaven: 74
Hoi,

Ik heb ook die telefoon maar ik heb ook gezeik met frimware gehad, maar ik zou je adviseren om even je mobiel terug te zetten naar fabrieksinstellingen (haal wel even je sdtje eruit) en als dat niet werkt moet je even een hard reset doen, kijk even op http://www.hard-reset.com/lg-optimus-l3-e400-hard-reset.html, heel simpel, als er iets mis is stuur maar ff een bericht!

mvg Jeroen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan