Probleem Live Update NAV

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Heb sinds gisteren verlenging op abonnement maar op het moment dat ik klik op live update van NAV krijg ik deze foutmelding.

er kan geen tijdelijke map worden gemaakt. Controleer of u over de benodigde rechten voor openen en maken beschikt voor de map All Users in Windows.

Had dit probleem overigens ook al vóór verlenging. :confused:

Wat te doen?

J:o

Gezina,
Ik zal de instructies opvolgen.
Laat het nog weten of het gelukt is.
Nu even PSV...

Thx :)

Welnu, het wil niet lukken. Ik krijg sleutelnr niet ingevoerd, wat je moet doen als je een abonnement verlengt.

Heb wel een map Downloads waarin oude bestanden zaten, die verwijderd moesten worden, maar ik krijg nog steeds dezelfde melding.

J:o

Doordat de Live update vóór de verlenging al niet goed eigenlijk helemaal niet meer functioneerde, zou ik natuurlijk het programma (2002) kunnen verwijderen en misschien opnieuw kunnen installeren.
Software heb ik nog in de gele doos zitten.

En daarna de procedure zoals in hun email met sleutelnr e.d. opnieuw kunnen aflopen.

Idee?

J:(

Ben er helemaal mee eens: neem versie 2005.
Jammer dat je al betaald hebt voor je abonnement alleen.

Gez, Heb inderdaad je overzicht virusscanners eens bekeken en er 1 al geinstalleerd. 2002 van NAV heb ik verwijderd van tevoren.
Voor het idee dat ik anti-virus in mijn PC heb dan.

Kan het bedrag altijd nog bij de bank blokkeren Saldos.

J:)

Misschien verbeeld ik het me maar het lijkt alsof mijn PC soepeler loopt sinds ik NAV uit mijn systeem heb 'gedonderd'.

J:cool:

ja kan wel kloppen, want alles wat je beschermt zal je pc+internet trager maken.
Maar bovendien is het ook zo dat het veel geheugen in beslag neemt. Dus als je geen antivirus hebt dan gaat alles sneller, maar niet voor lang, want als je een virus of trojan binnenkrijgt dan zal je pc juist veel trager zijn ;)

@ Saldos, ik geloof dat Joanne wel een AV heeft geinstalleerd uit de lijst met gratis virusscanners.
Gez, Heb inderdaad je overzicht virusscanners eens bekeken en er 1 al geinstalleerd.
In de regel zijn die gratis AV's ook sneller. Die uitgebreide programma's van bv Norton en ook McAee zijn natuurlijk goed maar vertragen wel enorm. Mijn dochter had ook eerst Norton en sinds enige tijd AVG. Ze verwijt me bijna :) waarom ik niet eerder AVG heb geopperd...:D

Geplaatst door gezina
[B In de regel zijn die gratis AV's ook sneller. Die uitgebreide programma's van bv Norton en ook McAee [/B]

Daar heb je zeker gelijk in Gezina

Soepel? Als een trein :D loopt mijn systeem.
Geen gefrats met bijv. bibberende scrollbalken bijv. of rare meldingen.
De AV die ik heb geinstalleerd is AntiVir

Nog dank voor de hulp.

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan