Probleem, maar weet geen oplossing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kristofvinck

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2004
Berichten
64
IK heb overlaatst een pc gekocht, maar een paar dagen gelede is het moederbord stuk gegaan. Nu heb ik mijn pc terug met een nieuw moederbord, maar heb opgemerkt dat wanneer ik nu een spel speel(nfsu2 half-life2) ik het op veel lagere graphics moete zetten om het spel vlot te kunnen spele (en zelfs dan is het praktisch onspeelbaar) t.o.v met het eerste moederbord kon ik op full details spele zonder vertragingen. Wat kan daar het probleem van zijn en is dit op te lossen?:(
 
Het zou best kunnen, omdat je een nieuw computerbord wat je heeft gekregen, zit er wel het zelfde type nr. van moederbord in tussen series zit er ook moederborden in die een eigen indentiteit en dan zou je zulke problemen kun geven, dat betekend alles weer opnieuw installeren of terug gaan naar winkel waar je deze computer heb verkocht.

Misschien heeft iemand anders nog een nog een oplossing. veel succes.

groetje humpe.
 
Laatst bewerkt:
Ja het is volledig hetzelfde moederbord. Zou dit verholpen worden door het reinstallen van de drivers? Want ik heb al is sommige software opnieuw geïnstalleerd maar het blijft het zelfde

:confused:
 
Chipset drivers van het moederbord geinstalleerd?
 
Nee het Bios heeft niks met je drivers te maken.

De Chipset driver vind je op de meegeleverde cd-rom of op de site van de fabrikant.
 
Ik denk dat ik nu ver alles al geprobeerd heb, nieuwe drivers, chipset drivers ook geinstalleerd. Maar heb nog altijd hetzelfde probleem. Zou het kunnen dat het probleem niet via het moederbord komt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan