probleem mediaplayer !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ard Jacobs

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een JVC camera en daarmee beelden gemaakt die ik met de bijgelverde software kan bekijken (mod bestanden), maar niet in mediaplayer. Deze staan in My works op de c schijf. Nu heb ik een filmpje bewerkt en die staat onder een andere naam in My works maar is een mpeg bestand geworden. In mediaplayer heb ik dan wel beeld maar geen geluid. In my works staat dan ook nog een derde fimpje bewerkt en die geeft geen beeld maar wel geluid in media player en is een avi bestand.

Ik wil deze bewerkte filmpjes uiteindelijk in een powerpoint verwerken. Wie heeft voor mij de oplossing zodat ik de bewerkte fimpjes goed kan zien en horen in mijn powerpoint presentatie.

Groet Ard

Beste Funzip, Dit heb ik al eens gedaan en toen ging het beeld trillen, schokken. Is er een andere oplossing?

Oke de codecs zijn gedowload en geinstalleerd en beeld en geluid zijn goed. Alvast bedankt hiervoor. Nu wil ik dat filmpje in mijn power point stoppen. Maar dan zie ik alleen het begin van de film en als ik erop klik hoor ik wel geluid maar zie ik geen beeld (beeld is zwart) en is een avi bestand terwijl hetzelfde fimpje wel te zien is in mediaplayer.

Als jullie hier een oplossing voor hebben zijn jullie mijn helden.

Groet Ard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan