Probleem met 2 monitoren - Hapert

Status
Niet open voor verdere reacties.

DizzyGhost

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2010
Hallo,

Zojuist heb ik een 2de monitor gekocht en aangesloten, maar ik heb een probleempje.
Ieder keer dat ik typ, mijn muis beweeg en zelfs randomly gaat een monitor haperen.

Hier heb ik een video van:
[video=youtube;xb6oWVLQz4Y]https://www.youtube.com/watch?v=xb6oWVLQz4Y[/video]

Wanneer ik maar 1 monitor aansluit werkt alles prima met beide monitoren.

Monitoren:
Linker kant: Samsung SyncMaster 2333 (MAIN DISPLAY aangesloten met VGA net gekocht)
Rechter kant: Samsung SyncMaster B2230HD (SECOND DISPLAY aangesloten met HDMI ik gebruik deze scherm al bijna 2 jaar)

Videokaart:
AMD HD5670 (Ik heb het opgezocht en de video kaart kan 3 schermen supporten)

Weet iemand misschien de oorzaak hiervan?

Als ik game dan gebeurt dit niet, en ook als ik bijvoorbeeld een youtube filmpje kijk? Heel raar.

alvast bedankt.

vreemd zeg, en als je je instellingen eens gebruikt van je video kaart? kijken of daar alles klopt??

CATALYST CONTROL CENTER?

heb je enig idee over mijn post? :P (zie bericht op forum)

vreemd zeg, en als je je instellingen eens gebruikt van je video kaart? kijken of daar alles klopt??

CATALYST CONTROL CENTER?

heb je enig idee over mijn post? :P (zie bericht op forum)

Opgelost, AMD Catalyst Control center Graphics overdrive zorgt voor de problemen.
Heb het uitgezet en ik probeer een alternatief programma voor fanspeed en overclock.

Fix:

AMD CCC laat je niet toe om 2D overdrive settings in te stellen, maar alleen 3D daarom als ik een video bekijk of in een game zit gebeurt er niets.
In profiles.xml de 2D en 3D overdrive settings het zelfde ingesteld en nu is het goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan