Probleem met 9292ov.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roelie89

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
Berichten
38
Probleem met internet / 9292ov.nl

hallo,

ik heb een probleem met mijn internet. of eigenlijk weet ik niet zeker of het aan mijn verbinding ligt.

als ik mijn laptop normaal opstart, doet internet het gewoon. ik gebruik draadloos internet.
ga ik dan naar de site www.9292ov.nl, krijg ik de melding dat ik geen verbinding meer heb.
ik gebruik mozilla firefox, maar met internet explorer heb ik hetzelfde probleem.
voordat ik bij 9292ov.nl ben geweest kan ik naar elke site. daarna niet meer.
het rare is dat programmaa's als UseNext, LimeWire en het update programma van mijn virusscanner het wel gewoon online blijven doen.
MSN doet het ook niet meer, als ik daarbij de probleemoplossing doe krijg ik de melding dat er iets mis is met mij 'Key poorten'. volgens mij is het alleen bij mijn browser zo.

in het verleden heb ik 9292ov.nl veel gebruikt, op dezelfde laptop en het is altijd goed gegaan. ik heb die site ook hard nodig.

ik gebruik 2 firewalls, McAfee Personall Firewall en iets van Symantic/Norton. ik weet dat meerdere firewalls problemen kunnen opleveren maar daar heb ik verder nog nooit last mee gehad.

ik heb wel programma'tjes gedownload van Net Tools enzo maar daar snap ik echt de ballen van.

kan iemand mij a.u.b. helpen, ik wordt er echt gek van.

- ben ik nog iets vergeten of mist u iets dan hoor ik het graag.
- hoort dit hier niet wilt u dat dan even zeggen en ook waar het wel moet staan dan verander ik het even.


Roelof




het is opgelost!
ik heb een nieuwe virus scanner en nieuwe firewall genomen. daarnaast ook nog spysweeper.
hij doet het weer als vanouds, HARTELIJK BEDANKT!
 
Laatst bewerkt:
sowiezo lijkt het mij verstandig 1 firewall uit te doen. (ik denk die van norton)
ga naar het computertje onder en klik er met rechtermuis op, kies "Herstellen".

probeer het daarna nog eens (nadat je 1 firewall hebt uit geschakelt en de internet herstel knop hebt ingedrukt)

het kan ook spyware zijn, download spysweeper, die verwijder eenvoudig alle spyware van je pc : http://www.digitalriver.com/v2.0-img/operations/webroot/html/061018/webroot_4nl.html

als het hierna nog niet goed is meld het dan weer hier in het forum ;)

Veel geluk erbij :thumb: prettig 2008 ;)
 
Welkom op Helpmij.

Ik heb je lettergrootte aangepast in je post.
Op grootte 1 kunnen we alles ook nog heel goed lezen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan