Probleem met aanlsuiten Headset

Status
Niet open voor verdere reacties.

tbiekens

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Beste mensen,

In verband met het gebruik van Skype ben ik overgegaan op een headset. Nu heb ik echter een probleem met het aansluiten. De stekker voor de microfoon is geen probleem maar als ik de stekken van de koptelefoon wil gebruiken dan moet ik de stekker die naar mijn boxen gaat uitschakelen en dan heb ik weer geen geluid over mijn boxen. Nu zie ik achter op mijn computer naast die van mijn geluidskaart nog een setje met ingangen voor het geluid maar als ik daar de stekkers instop gebeurd er op mijn headset niets.

Ik heb Windows XP en een Philips PSC705 geluidskaart

Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem want ik wil natuurlijk de headset kunnen gebruiken naast de installatie die ik al heb.

Groeten Theo

Misschien heel bijdehand, maar zit er geen koptelefoonstekker op je boxen?

Helaas geen koptelefoonaansluiting

Nee helaas geen koptelefoonaansluitng op de boxen

Groet

Geplaatst door tbiekens

Nu zie ik achter op mijn computer naast die van mijn geluidskaart nog een setje met ingangen voor het geluid maar als ik daar de stekkers instop gebeurd er op mijn headset niets.

Dat zijn waarschijnlijk ingangen en jij moet uitgangen hebben! Maar als ik het dus goed begrijp wil je en op de boxen en op de headset geluid hebben, maar je hebt maar een uitgang?

Misschien een adaptertje (splittertje)!? Deze zijn vrijwel overal verkrijgbaar en deze steek je in je uitgang zodat je daar weer twee dingen op aan kan sluiten. Werkt goed...

om zowel geluid uit je boxen als je koptelefoon te hebben kun je een zogenaamde jagplug kopen. Ookwel splitter genoemd

Nieuwe investering

Ik heb uiteindelijk van Plantronics een switcher moeten kopen waarmee ik tussen de headset en de geluidsboxen kan switchen. Werkt perfect maar voor zo'n frutding betaal je weer € 18,-- terwijl de headset van Trust nog geen € 8,-- was en die werkt ook perfect.

Dus alles is met de nodige investerinkies opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan