probleem met adobe acrobar 6.0 professional!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saskia24

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Hoi iedereen! :)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem:

ik wil graag van een word-document een .pdf document maken met adobe acrobat 6.0 professional.
Als ik klik op "File" --> "create PDF" --> "From file..." krijg ik het "openen"-scherm waaruit ik het word-document kies die ik wil gebruiken. als ik daarop dubbelklik krijg ik dit bericht:

plaatje1.bmp

tegelijkertijd wordt het programma Word geopend (terwijl ik alleen adobe aan had staan..) met het document erin waar ik juist een .pdf document van wil maken. En hier stopt het proces! :eek:
ik heb dus een leeg adobe acrobat en het document dat ik wil gebruiken staat in word... :8-0:

ik snap hier echt helemaal niks van en begrijp niet wat er verkeerd is.. hopelijk kan iemand mij hiermee helpen het op te lossen!!

groetjes :D

Legale versie? andere downloads kunnen al wel eens voor problemen zorgen.

ik heb het van mijn vriend gehad.. en bij hem werkt alles perfect.. dus ik snap niet waarom het bij mij niet zou werken.. :(

Probeer eens te uninstallen en daarna terug te installeren. Anders zou ik het ook niet meer weten.

ja dat had ik ook al gedaan.. maar er komt nog steeds hetzelfde probleem :confused:

Dan moet ik passen vrees ik. Misschien anderen

@ vanzwam: bedankt voor het reageren in ieder geval!

Zijn er nog mensen die een idee hebben wat er aan de hand kan zijn??

Lukt het wel als je het bestand opent in Word en op het icoon 'Convert to Adobe PDF' klikt?

Edit: Oeps, niet goed gelezen. Ik heb zelf versie 7.0, geen idee of het in 6.0 wel kan. :confused:

Geplaatst door Saskia24
Euhmm ik kan dat icoon in word niet vinden.. :rolleyes:

Als je kiest voor printen zou je ook een virtuele printer moeten tegenkomen.
Dat zou je moeten tegenkomen als je van het menu bestand voor printen kiest.
Dan heb je keuze uit meerdere "printers" waarondert die Acrobat......:D

Heyy hij doet het!! :D :thumb:
bedankt!!

mn enige vraag is dan nog dattie het niet automatisch maakt als ik het vanuit adobe acrobat doet (create pdf.. from file..) kan dit ook nog ingesteld worden, dat het wel automatisch gaat en niet alleen vanuit word??

maar ik ben iig al hartstikke blij dattie t nu uberhaupt doet ;)

Geplaatst door Saskia24
Heyy hij doet het!! :D :thumb:
bedankt!!

mn enige vraag is dan nog dattie het niet automatisch maakt als ik het vanuit adobe acrobat doet (create pdf.. from file..) kan dit ook nog ingesteld worden, dat het wel automatisch gaat en niet alleen vanuit word??

maar ik ben iig al hartstikke blij dattie t nu uberhaupt doet ;)

Nee Saskia24, dit is de enige manier maar je zou deze "printer" wel als standaard in kunnen stellen.
Ga even neer configuratiescherm en dan naar printers.
Verder is Acrobat een zeer mooie programma.
Ik werk er al 4 jaar meer met versie 4.
Ik weet dat het al een oude versie is maar hij doet het nog best. Succes:) :)

OKe bedankt!! ik ben in ieder geval al heel blij dat ik nu ook worddocumenten als .pdf kan opslaan! :D

Geplaatst door Saskia24
OKe bedankt!! ik ben in ieder geval al heel blij dat ik nu ook worddocumenten als .pdf kan opslaan! :D

Hoi Saskia, vink even aan dat het probleem is opgelost.
Heeft een ander er ook nog wat aan, hoop ik.
Groetjes :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan