Probleem met Adobe softwares

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Berichten
1.352
Ik gebruik Adobe softwares After effects,Photoshop,Premium maar als ik ze ongeveer 2 tot 3 uur gebruik dan start mijn computer zich opnieuw op.
Vroeger toen ik Windows 7 had gebeurde zulke dingen niet.
Nu als ik After effect of welke software van adobe ook als ik die meer dan 1 of 2 uur hebt
gebruikt en dan gaat mijn compter zich opnieuw opstarten en dan start ik weer i After effects op dan valt de computer na 1 of 2 minuten uit en word automatische terug opgestart.
Dus eerste keer als ik een programmma gebruik valt de computer na 1 of 2 uur uit maar als ik de programma 2 of 3... keer opstart dan valt de computer na 1 of 2 minuten uit.
 
Het lijkt erop dat je je PC is een schoonmaak beurt moet geven.
Inhoud van je PC kast koelblok processor uitblazen van stof en controleren of alle ventilatoren draaien (voeidng, processor, systeem)
 
hoe kan ik zien waar mijn pressor zit enz?
 
Windows 8 is nog niet officieel verschenen en nog in ontwikkeling voor bétatesters en jij zit daar al niet microsoft software in te gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Meestal als je de kast open maakt, neem aan dat je een tower/desk model hebt, is dat ding waar een metalen blok met ribben/lamellen en heel erg vaak ook een ventilator aan vastzit.
Vaak is dit blok vol met stof wat je met een borstel met lange haren(kwast) en een busje blaas lucht kan ontdoen.
 
Mijn vriend heeft ook Windows 8 en het werkt perfect zonder problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan