Probleem met aflsuiten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fenerli27

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2006
Berichten
3
ik heb een nieuwe pc gehaald er zit xp home in maar als ik afsluit dan moet ik w8e omdat er staat van : Explorer.exe, reageert niet, nu beeindiggen en dat soort gedoe ik heb geprobeert wat hier op de forum staat maar nix helpt tot nu toe als iemand het weet hoet het moet help mij als je blieft


thnx,,
 
Normaal kan dit geen kwaad. Hiervoor moet je zeker niet naar de winkel lopen. Lukt het niet als je op nu beëindigen drukt? Wat je anders zou kunnen proberen is het volgende voor dat je je pc afsluit open taakbeheer door control+alt+delete in te drukken dan naar het proces explorer.exe gaan en dat selecteren , vervolgens op de toets proces beëindigen drukken. Nu zullen alle pictogrammen en taakbalk verdwijnen. Kies vervolgens afsluiten, uitschakelen. Meestal gebeurt dit ook met antivirussen die nog tot het laatste moment actief willen blijven zodat er toch geen virus actief wordt bij de volgende windowsopstart. Windows struikelt hier vaak over. Het is enkel erg wanneer je dit hebt tijdens het gewone werken van windows. Dan zou het op malware kunnen duiden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan