Probleem met all-in-one

Status
Niet open voor verdere reacties.

MagicBiglia

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
sinds een tijdje lukt het me niet meer om af te printen met mijn all in one. hij zegt dat er geen inkt is en dat ik er moet insteken, maar het zijn 'verse' (volle).

Ik weet niet aan wat het ligt en zoek mensen die een oplossing hier omtrent weten.. als je me kan helpen, alle hulp is welkom :)

grtjs
jeroen

Of even de contacten schoon maken met een beetje spiritus, en paar keer erin drukken en eruit halen, en eventueel resetten in de configuratie van de printer.

ja, dat heb ik al allemaal gecontroleerd, al de printerknop uitgekuisd( was een beetje met inkt besmeurd) en alles al gecontroleerd of de inktbussen er goed genoeg inzitten..

ik weet echt niet waar het aan ligt, als ik iets wil afprinten, dan komt het volgende op het scherm:

"The printer head is not installed" of zoiets dat daar op gelijkt...

--> ??

Had ik laatst ook, met een HP printer van een kennis, na vele malen aan en uit gezet te hebben, kabels eraf, patronen in en uit, deed deze het uiteindelijk, je kunt eens in de manual kijken, welke toetsecombinatie er nodig is, voor een printerreset, wat bij mij zelf weer hielp.

bedankt voor uw snelle reply, mijn all in one is een Canon PIXMA MP110, ik heb dit nog nooit meegemaakt met dit toestel, ik heb de bijlagen ook al gelezen, maar ik denk dat er geen reset mogelijk is :confused:

waarschijnlijk wel hoor, maar ik vind het niet...
Ik heb ook al op andere forum gekeken en geschreven, ook daar weet niemand de oorzaak ..

nochtans ging deze all in one opperbest voor dit incident...

toch bedankt

Je zou ook nog de bijgeleverde software opnieuw kunnen installeren want het lijkt er op dat iets niet wordt herkent.

dat heb ik ook al opnieuw geinstalleerd, maar nog altijd is het apparaat defect..

Patronen goed aangedrukt?

Neem anders morgen contact op, met Canon, kan ook via de helpdesk, via internet.

Hallo

Originele cartridges ???

Want hier durven sommige printers ook al eens moeilijk over doen .

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan