probleem met audio branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

xrjan

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2007
Hallo iedereen

Mijn probleem is als volgt

Als ik een cd-rom brandt, doe ik dit normaal via i-tunes (omdat nero nt zo goed werkt, zie verder). Gisteren wilde ik enkele cd's branden, maar kwam tot de conclusie dat telkens de laatste 2-3 nummers er niet opstonden. Ik kijk altijd eerst in nero als ik de marge van 80 min niet overschreden heb, en plaats ze dan in een i-tunes map. I-tunes zelf geeft ook geen fout daarmee vooraleer hij begint, dus ik weet eigenlijk niet waar de fout zit.
Enkele weken geleden had ik dit probleem nog niet???

Goed, ik probeer dan eens in nero maar in nero gebeurt er ook altijd iets fout. Namelijk als ik brand staan de laatse 10-20 sec van een nummer, bij het begin van het volgende nummer:confused: ? Nu weer dus, maar in tegenstelling tot i-tunes zette nero wel alle nummers erop:eek:

Hopelijk ziet iemand waar het probleem zit:D , want kmoet eigenlijk dringen branden;)

Alvast bedankt aan de speurneuzen:thumb:

groetjes Jan

Als we het even beperken tot Nero Express, brand je dan mp3's? Als een CD-R 700 Mb heeft, moet je niet meer dan 660 Mb vullen. Gebruik je bij het branden Track At Once en niet Disc At Once? Welke snelheid gebruik je voor het branden?

Als we het even beperken tot Nero Express, brand je dan mp3's? Als een CD-R 700 Mb heeft, moet je niet meer dan 660 Mb vullen. Gebruik je bij het branden Track At Once en niet Disc At Once? Welke snelheid gebruik je voor het branden?

Het zijn wel degelijk audio files die ik brand. Ik liet ook de originele instellingen staan.
Maar ik heb nu juist de allernieuwste versie van nero geinstalleerd, en het probleem lijkt opgelost:eek: :thumb:

Het is dus toch niet verbeterd nu.
Ik heb 2 goede cd's kunnen branden en vanaf de derde is het brandproces mislukt.
Alle nummers staan er wel op, maar het einde van een nummer staat telkens op de volgende cd:evil:

Niemand een idee???

edit: juist nog eens met i-tunes geprobeerd en dat gaat wel weer blijkbaar
pfff kgeraak er nt meer aan uit

Laatst bewerkt:
ALs ik een dvd wil branden met data krijg ik de foutmelding could not write disk at once.
Dat stom ***spel begint echt op mijn heupen te steken:evil: :evil:

data branden op dvd

Nu heb ik echt iets eigenaardigs meegemaakt.
Als ik data wil branden op dvd via nero gaat de brander tot 100%, maar blijft daar dan een minuut hangen, en geeft dan een error van could not write disk at once...

Kheb dan eens geprobeerd met 2 andere software programma's die ik op internet gevonden heb, met hetzelfde resultaat.

Ik heb dan eens de dvd's meegenomen naar mijn vriendin.
Nu komt het rare:shocked:
Als ik ze erin stak en nero opstarte, stonden de bestanden die ik THUIS erop gezet had erop, en kon ik ze nog eens branden. Op 40x duurde dit dan 15 sec.
Die dvd kon ik daar dus daadwerkelijk gebruiken.

Thuis probeer ik ze, en inderdaad ik kan de dvd openen.

Ik vind dit echt vreemd...

Kan iemand uitleggen hoe dit kan, en wat er eventueel fout gaat als ik dvd's brandt?

groeten
Jan

Stel in, vlak voor het branden: Track At Once (TAO) in plaats van Disc At Once (DAO).

Beide topics samengevoegd, dit gaat over hetzelfde probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan