• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

probleem met automatische uurrooster

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkkiller545

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2008
Ik heb een probleem met mijn urenrooster die ik gemaakt heb, er staan nu 5werkdagen in en wanneer ik de uren hiervan laat optellen komt dit niet uit met wat het moet uitkomen, weet iemand hier meer over?

Je vindt het probleem bij totaal uren, de voorlaatste kolom.

Bekijk bijlage urenrooster.xlsx

alvast bedankt

Beste darkkiller545 ;)

Om de som te bepalen van uren boven de 24 moet je de celeigenschappen op :mm plaatsen.

Bij de voorlaatste kolom geef je geen voorwaarde als F10 en G10 verschillend zijn van 0

Groetjes Danny. :thumb:

Laatst bewerkt:
Celeigenschappen aanpassen naar:

wil wel eens helpen.
Deze opmaak zorgt ervoor dat het urenaantal groter dan 24 doortelt.

Beste darkkiller545 ;)

Om de som te bepalen van uren boven de 24 moet je de celeigenschappen op :mm plaatsen.

Bij de voorlaatste kolom geef je geen voorwaarde als F10 en G10 verschillend zijn van 0

Groetjes Danny. :thumb:

Ik heb het veranderd in u:mm en nog steeds werkt het niet correct.

En wat bedoel je met: zie tekst

En nog een bijkomend probleem, als ik de cellen waarin formules staan probeer naar de celeigenschappen te gaan krijg ik een error.

Laatst bewerkt:
darkkiller545,

Hier is je file , het moest :mm zijn en niet u:mm

Oke bedankt, maar waarom geraak ik niet in de celeigenschappen?
Wanneer ik er probeer in te komen komt er een vierkantje naast met error. Dit is alleen voor cellen met een formule in want de andere kan ik perfect openen.

Ik had dat probleem ook maar weet er geen antwoord op.
Ik heb toen het kwastje cq "Opmaak Kopieren/Plakken" gebruikt en dat werkte wel.

mogelijk hulp?

Ik weet dat ik ook al een tijdje bezig ben geweest met het maken van een uurrooster.
Ik zend dit in bijlage. Enkel de vakken in het geel dienen ingevuld te worden. De rest gebeurd automatisch.

Hopelijk ben je er iets mee?

Daniël

@picotino N.a.v. je email topic even open om bestand te plaatsen. Kan een goede aanvulling zijn op het bericht. Gaat hierna wel weer op slot gezien het topic gedateert is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan