probleem met beeldscherm laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

GeertO

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2008
Hallo,
ik heb hier een acer laptop met een beeldscherm dat héél erg raar doet. Op bepaalde standen doet het beeldscherm gewoon nromaal (op 2 strepen die door het beeld heen gaan na dan) Maar als hij in de verkeerde stand staat verandert het beeldscherm in alle kleuren, hen word het een grote warboel. Hij doet het niet eens meer terwijl het geluid en andere processen gewoon doorgaan, het moet dus gewoon aan het beeldscherm liggen. het beeldscherm valt dus langzaam aan compleet weg!!!
Zou er ergens een schroefje los zitten of weet iemand anders ween oplossing?

Hoi,

Als ik het zo lees heb je een slechte verbinding aan de scharnierkant zal je denk ik even mee naar de winkel moeten.
Wordt zeker steeds erger
Modag

ja het wordt inderdaad steeds erger. probleem is dat ik al eerder met een ander probleem naar de computerwinkel hier ben geweest en hun geen laptops repareren.

Hoi,

Dan zou je volgens mij contact kunnen opnemen met Acer en het probleem voorleggen, maar vraag wel of je vooraf een prijsopgave kan krijgen want het zou wel eens duur uit kunnen vallen.
Dan kan je zelf bepalen of je het nog waard vind om te laten reparen.

Mag ik vragen hoe oud hij is ?

Modag

hij is nog geen 2 jaar oud.. maar ik krijg volgend jaar een nieuwe laptop via mn vader maar dan moet ik het toch nog een jaar doen met dit ding..

Hoi,

Ja dan zou je hem kunnen laten maken maar vraag prijsopgave zowiezo waar je hem ook wil laten maken het zou weleens tegen kunnen vallen de reparatieprijs .

In het ergste geval ben je alleen onderzoekkosten kwijt.

Modag

Ok in de tussentijd probeer ik de pc wel aan te sluiten op een hoofdmonitor,
bedankt ;)

bovendien heeft mijn laptop ook nog het probleem dat het vééls te snel oververhit raakt.
Weggooien volgend jaar dus :S

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Blijft weinig keus over maar er zitten misschien nog wel bruikbare(verkoopbare) onderdelen in
zoals geheugen en hd.

Modag

Of inderdaad even stofvrij maken zoals frankwannet schrijft

Laatst bewerkt:
Ja ik zal het proberen, ik had vorig jaar het geheugen wel uitgebreid met 1 gb. en er zit een 40 gb harddisk in en een adaptar levert meestal ook nog wel een paar tientjes op ;)
Maar het is gelukkig gelukt om mijn laptop aan te sluiten op mijn externe monitor dus dan moet het zo maar even..

Hoi,

Ben je toch nog even gered tot volgend jaar.

Modag

Hahaha nee dat helaas niet.
maar ik kan tenminste nog computeren...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan