Probleem met beeldscherm laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

folkerth

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2006
Hallo,

Een paar weken geleden heb ik een nieuwe laptop aangeschafd aanschaft, een Medion Akoya p6622. Over het algemeen ben ik tevreden over dit apparaat.

Er is alleen één probleem. Af en toe, ik denk niet vaker dan één a twee keer per week, worden de kleuren die het beeldscherm toont heel wit. Dit blijft een paar seconden zo, en daarna worden de kleuren weer langzaam normaal. Na een ongeveer 30 seconden is het beeld weer normaal.

Ik ben even in photoshop bezig geweest om het scherm na te bootsen, en kwam uitendelijk op het goede resultaat door de brightness te verhogen. Zie de linker kant van de afbeelding. De rechter kant van de afbeelding is de normale situatie.

Mijn vraag is, moet ik actie ondernemen, of is dit iets onschuldigs waar ik me geen zorgen over hoef te maken.

bvd,
Folkert
[smallIMG]http://img218.imageshack.us/img218/7918/89895341.jpg[/smallIMG]

Laatst bewerkt door een moderator:
Raar geval, nog nooit gezien. Vooral bij laptops niet. Werkt een ander beeldscherm wel gewoon goed?

Bedankt voor je reactie.

Ik heb het nooit opgemerkt bij een ander beeldscherm, maar het komt ook niet veel voor. Verder weet ik wel dat als ik een printscreen maak, de printscreen naar een halve minuut ook weer gewoon goed is.

groet Folkert

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan