Probleem met branden en afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cornel33

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2003
Hallo, eigenlijk is er geen probleem met branden maar met het afspelen.
Naar mijn idee kan het ook aan het branden liggen

Ik heb sinds kort een nieuw systeem met daarin een dual dvd brander.
Als ik een film heb gebrand (gaat naar mijn idee perfect) kan ik hem niet meer afspelen op het zelfde systeem. Ook niet in mijn externe dvd speler (melding: wrong disk)

De dvd brander is een writemaster en ik gebruik nero burning rom om hem te branden. Het systeem draait op windows xp home edition
Ik heb al veel geprobeerd met andere instellingen in nero maar niets lukt. Zodoende heb ik al 3 opneembare dvd's verpest

Weet iemand raad of heeft iemand een idee
Bij voorbaat dank

Cornel

ALs je ervan uitgaat dat de PC 'schoon' is, er verschillende merken DVD worden gebruikt, je alle instellingen geprobeert hebt, zou je bijna gaan denken aan de DVD brander.

Zijn DVD's die bij een ander (bv de buren) gebrand zijn wel af te spelen op jouw systeem?

Zijn DVD's die op jouw systeem gebrand zijn op een ander systeem of externe DVD speler wel af te spelen?

Brand je op + of -?

Kan jouw externe DVD speler + en - afspelen of maar één van de twee?

monaco zei:
ALs je ervan uitgaat dat de PC 'schoon' is, er verschillende merken DVD worden gebruikt, je alle instellingen geprobeert hebt, zou je bijna gaan denken aan de DVD brander.

Zijn DVD's die bij een ander (bv de buren) gebrand zijn wel af te spelen op jouw systeem?

Zijn DVD's die op jouw systeem gebrand zijn op een ander systeem of externe DVD speler wel af te spelen?

Brand je op + of -?

Kan jouw externe DVD speler + en - afspelen of maar één van de twee?

DVD speler kan + en - afspelen en opnemen. Ik gebruik nu + en ga maar eens - proberen
Verder kan hij alles afspelen. Ook de dvd's gebrand op mijn ander systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan