Probleem met Browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

ageerlin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2003
Berichten
4
Wie kan mij helpen met dit probleem?

Als ik in Frontpage2000 gebruik maak van knoppen met aanwijseffecten worden deze knoppen niet in de browser getoond. Ik heb inmiddels de laatste versie van IE6 gedownload en geïnstalleerd, maar dat help niet.

Dank voor de reactie.

Wim
 
Je moet de knoppen (images) zelf en het bestandje animate.js ook uploaden (kan ook anders heten). Dit ook naar de juiste map.
 
Tiborv

Dank voor jouw snelle reactie, maar helaas is dat volgens mij niet het probleem. Als ik nl een nieuw web maak en het wil testen in de browser zie ik de knoppen al niet meer.

Het ligt dus waarschijnlijk echt aan mijn browser, die het vertikt om deze knoppen te laten zien. Waarschijnlijk heb ik oit een keer een dll gewijzigd of iets dergelijks zonder daarvan te weten dat dit gevolgen zou hebben voor mijn browser.

Wim
 
Ik heb met FP even een pagina met button gemaakt. Er worden een paar bestandjes extra aangemaakt, die hebben de extensie class. In mijn geval zijn het de bestandjes fphover.class en fphoverx.class. Die moeten ook naar je website geupload worden. Zonder die bestanden, geen animatie.
 
Tiborv

Inmiddels heb ik de stoute schoenen aangetrokken, mijn PC geformatteerd en alle software opnieuw geïnstalleerd. Reden hiervan is dat ik meldingen kreeg over het feit dat de dig-handtekening van een aantal bestanden door Windows niet konden worden herkend. Ook de CD-Rom van WINDOWS XP werd niet herkend, dus zat er niets anders op.

Inmiddels blijkt het knoppenprobleem echt een JAVA-probleem te zijn. Na installatie van Frontpage heb ik het betreffende web opnieuw gestart, waarop de melding kwam de Virtual Machine geïnstalleerd moest worden om de knoppen te kunnen weergeven.

Hierop VM geïnstalleerd en nu is alles weer keurig zichtbaar.

Dank voor het meedenken en wie weet tot een volgende keer.

Wim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan