probleem met C&C Generals: ZH

Status
Niet open voor verdere reacties.

FPS-freak

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2005
Hallo,

Ik heb een probleem tijdens het spelen van Command & Conquer Generals: Zero Hour (de expansion pack). Als ik aan het spelen ben, begint het spel na ongeveer 15 minuten, als ik alles een beetje opgebouwd heb, te schokken. Ik heb echt alles al geprobeerd om het op te lossen:
- Harde schijf geformatteerd
- Laatste driver voor videokaart gedownload en geïnstalleerd
- Details van het spel op het allerlaagst gezet
- Programma's die op de achtergrond draaien beëindigd (behalve de kritieke)
- Lens van m'n CD-lezer gecleand met zo'n speciale CD
Maar niets werkt, het schokken blijft. :rolleyes:

Specificaties van mijn systeem:
- Processor: Intel Pentium 4 2.8 GHz
- Intern geheugen: 1024 MB
- Video geheugen: 128 MB (ATI Radeon 9600)
- 80 GB vrij op harde schijf
- Wisselbestandsgrootte: 1024 MB (maximum)

Eisen van het spel:
- Processor: 800 MHz
- Intern geheugen: 128 MB
- Video geheugen: 32 MB
- 1.8 GB vrij op harde schijf
Het spel is compatibel met mijn videokaart.

Ik denk niet dat het aan mijn videokaart ligt. Het schokken blijft namelijk als ik naar een plaats op de map ga waar weinig eenheden en gebouwen zijn (in tegenstelling tot een ander spel, waar mijn videokaart eigenlijk wel te zwak voor is, als ik daar naar de grond kijk, stijgt mijn FPS van 20 naar 80!). En ook heb ik de details al op 'Low' gezet.

Weet iemand misschien waar dit dan aan kan liggen? Ik heb echt geen idee meer :(

Alvast bedankt :thumb:

Toch je videokaart denk ik. Want na mate je meer bouwt en de computer ook hoe meer textures er komen en hoe meer er geladen moet worden. Dus denk dat het toch aan je videokaart ligt

ik heb ati radeon 9500 pro... en mijn comp is minder dan die van jouw... het werkt prima...
Heb je het spel geupdate via ea games....

Hoi

Ik heb hetzelfde probleem ook gehad met dit spel. Dat lag aan de drivers van de videokaart dacht ik, maar ik heb nu een andere videokaart en het is al een tijdje geleden.

succes! :thumb:

ok ik ga de laatste update van EA games downloaden, hopen dat dat werkt:)

drivers van je videokaart download je niet bij een spellenbedrijf, maar die download je van de site van de makers van je videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan