probleem met cd-rom/dvd-speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

haon

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2005
Berichten
7
ik wil graag een programma installeeren vanaf een cd-rom
maar krijg telkens de melding:

geen toegang tot D:\
het apparaat is niet klaar

ik begrijp er niets van???????

tot nu heb ik nog nooit problemen gehad met de
installatie vanaf een cd-rom en start de installatie
altijd automatisch.....

misschien kan iemand hier mij op weg helpen aangezien ik
mijzelf als complete computerleek beschouw en hoop dat het maar een kleinigheidje is, die ik over het hoofd zie...?
 
Het station werkt niet volgens mij...ik heb het inmiddels met andere cd-rom's geprobeert, en krijg nu steeds volgende foutmelding:

Het station of de netwerkverbinding waarnaar de snelkoppeling "snelkoppeling naar cd-rom-schijf.ink" verwijst, is niet beschikbaar. Controleer of de schijf is geplaatst of dat de netwerkverbinding beschikbaar is en probeeer het opnieuw

zou het misschien kunnen dat ik per ongeluk het station op een of andere manier uitgeschakeld heb? En hoe kan ik dat controleeren en evt. weer veranderen?
 
ik heb trouwens een ouderwetse Compaq Presario 5476 met Windows 98.......
 
aangezien er al 50 keer naar mijn vraag gekeken is en er geen antwoord komt, bekruipt mij het donkergrijze vermoeden dat ik het wel vergeten kan met mijn computer en ik er misschien het beste een nieuwe kan
nemen......?
Aangezien mijn kind met smart zit te wachten dat haar toetstrainer geinstalleerd wordt, met het oog op de komende citotoets over enkele weken zal er wel ook niets anders opzitten...:(
 
Een poging. Kijk eens in apparaatbeheer of er geen vraagtekens staan.
Deze computer(met rechts klikken) > eigenschappen > apparaatbeheer.
 
..bedankt voor de poging...ik dacht al dat ik onzichtbaar was...:confused:
...maar het probleem is gelukkig opgelost...met de hulp die mij geboden werd
op een ander forum...dat wel...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan