Probleem met configuratiescherm in win 7

• Onderwerp starter Onderwerp starter as1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

as1

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
Hi,
ik heb sinds oktober deze nieuwe computer van Medion en daarvan heb ik in december de upgrade naar windows 7 gekregen maar ik zit met 2 lastige problemen

1-(belangrijkste) als ik nar configuratiescherm ga en dan iets aanklik dan crasht windows explorer, soms een enkele keer doet ie het, ik heb gehoord dat het een bug naar de upgrade is maar dat geloof ik niet (wil ik niet) en dan zou ik win7 opnieuw moeten installeren, nou mijn probleem hiermee is dat je windows 7 home premium maar 1X zou kunnen activeren en ik wil niet in de **** komen

2-Ik ben een fanatieke gamer en heb gameapparatuur voor mijn computer waaronder de logitech G13 GameBoard, maar als ik minimaliseer naar bureaublad en dan weer terug naar de game ga dan kan ik de game alleen nog maar met m ijn toetsenbord besturen (maakt nie uit welke game)

kan iemand me hier verder helpen (i.i.g 1e probleem)

MVG
AS1

1Ste probleem

Hi,
ik heb sinds oktober deze nieuwe computer van Medion en daarvan heb ik in december de upgrade naar windows 7 gekregen maar ik zit met 2 lastige problemen

1-(belangrijkste) als ik nar configuratiescherm ga en dan iets aanklik dan crasht windows explorer, soms een enkele keer doet ie het, ik heb gehoord dat het een bug naar de upgrade is maar dat geloof ik niet (wil ik niet) en dan zou ik win7 opnieuw moeten installeren, nou mijn probleem hiermee is dat je windows 7 home premium maar 1X zou kunnen activeren en ik wil niet in de **** komen

2-Ik ben een fanatieke gamer en heb gameapparatuur voor mijn computer waaronder de logitech G13 GameBoard, maar als ik minimaliseer naar bureaublad en dan weer terug naar de game ga dan kan ik de game alleen nog maar met m ijn toetsenbord besturen (maakt nie uit welke game)

kan iemand me hier verder helpen (i.i.g 1e probleem)

MVG
AS1

1. ik zou Windows opnieuw installeren eigenlijk REPAREREN. de activatie kan meer dan 1 keer. als dit niet het geval is kun je altijd het gratis nummer bellen dat erbij zit. bij dit nummer krijg je een computer aan de lijn. je moet dan je code invoeren en je krijgt er een activatie code voor terug. ( ook wel telefonisch activeren )

Succes:thumb:

Nice trick maar k herinstalleer m tog maar,
kun je m ook op 2 pcs tegelijk gebruiken by the way?

Nice trick maar k herinstalleer m tog maar,
kun je m ook op 2 pcs tegelijk gebruiken by the way?

ja kan ook.

En als dit niet zo zou zijn kan je naar die goeie hulplijn bellen en zeggen dat het niet lukt

veel succes:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan